Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
MEL skrev:Varanen skrev:Ni som har papperstidningen eller vet det på något annat sätt. Stämmer verkligen uppställningen på Swehockey?
I söndagens match mot Rögle så sa Karlsson till Hellgren när jag skulle ha laguppställningen till den matchen att skriva ner lite hur som helst för att Rögle inte skulle kunna se vilka kedjeformationer som VLH skulle köra, men i verkligenheten så var femmorna så gott som intakta som i de senast matcherna så jag kan tänka mig att det är samma sak ikväll.
Varanen skrev:MEL skrev:Varanen skrev:Ni som har papperstidningen eller vet det på något annat sätt. Stämmer verkligen uppställningen på Swehockey?
I söndagens match mot Rögle så sa Karlsson till Hellgren när jag skulle ha laguppställningen till den matchen att skriva ner lite hur som helst för att Rögle inte skulle kunna se vilka kedjeformationer som VLH skulle köra, men i verkligenheten så var femmorna så gott som intakta som i de senast matcherna så jag kan tänka mig att det är samma sak ikväll.
Nja, var de verkligen det? RR körde ytter, B.Karlsson spelade center, Lindhagen med Bois och Saviano osv. Den laguppställningen du fick var så de körde ända fram till slutet av tredje.
PeterLake skrev:Sa ju att vi hade inget i KS o göra!
Ambassador skrev:Skicka iväg hela laget på två veckors semester. Starta om på ny kula inför nästa säsong. Glöm denna säsong.
PeterLake skrev:Sa ju att vi hade inget i KS o göra!
Varanen skrev:PeterLake skrev:Sa ju att vi hade inget i KS o göra!
Men du sa ju också att vi inte skulle ta oss till KS, att MIF var större hot än AIS och en mängd massa annat som inte stämt ett skit. Dina spådomar är ju till och med sämre än mina.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster