av Anders83 » ons apr 28, 2010 6:13 pm
Mitt under seriespel kan jag köpa att det är lite dåligt tajmat men jippot är väl knappat anordnat för att Malmö och Rögle ska gosa och kela på läktaren .
Hade Röglespelarna sagt på en gång att "nej det här känns fel och vi kan inte jobba proffsigt med tanke på att det är seriespel samtidigt" så hade jag köpt det men nu är det en supporterfråga och DERAS vilja som styr inget annat.
Det var jobbigt att få båset stormat på hovet men resultatet av detta är ungefär samma soppa om man ser till pressmeddelandet:
Anledningen till att Rögle BK idag fattat detta beslutet är dock den oväntade massiva negativa responsen från vissa av Rögles supportrar vilken fått stor medial täckning och på det sättet gett oproportionerliga effekter i vår dagliga verksamhet som befinner sig i ett viktigt och arbetsfokuserat skede. Vi har även haft anledning att bli bekymrade för våra medarbetares säkerhet.
Det sista svartmarkerade är ganska tråkigt att läsa om man tänker tillbaka på när Thornberg tvingades avgå pga hot .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare