Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
serra skrev:Har man inte minsta humor och som någon Taifare skrev här inne innan "hatkärlek" så kan man ligga väl lägga ner
Sköna_Gröna skrev:Har aldrig läst om liknande inlägg på GB:s forum om Lakers-supportrar. Konstigt att Taifare hatar er? Nej inte det minsta....
Lalin skrev:Sköna_Gröna skrev:Har aldrig läst om liknande inlägg på GB:s forum om Lakers-supportrar. Konstigt att Taifare hatar er? Nej inte det minsta....
Jag har inte hört lakejer sjunga att dem hatar Tingsryd. Inte konstigt att folk blir förbannade när de hör det omvända.
Men jag ger dig rätt i att det är lätt att man slänger ur sig skit när man sitter ensam framför en dator. Saker som man in real life (jag) max hade haft i tankarna annars.
Sköna_Gröna skrev:Har aldrig läst om liknande inlägg på GB:s forum om Lakers-supportrar. Konstigt att Taifare hatar er? Nej inte det minsta....
alfax skrev:Vi har hellre inte slagit oss sej tillsammans med en bortaklack när deras respektive lag möts gemensamt sjunger HATA LAKERS..... ett helt annat lag som inte var på isen.... då har all respekt för supportrarnas uppträdande gått över mitt förstånd.
PRECIS det började 1997 det året Lakers började röra om i den gryta taif trodde de hade ensamrätt tiil ,vi fick höra vänta bara tills Ni kommer till div. 1 ,vi fick höra vänta tills ni kommer till allsvenkan som inte var någon allsvenska eftersom den bestod av norra och södra,vi klarade av det och visade vem som dominerar i Kronoberg ... vi fick höra på läktaren i en träningsmatch allsvenskan skrattar åt er.... förstår att det svider.Sköna_Gröna skrev:Jag gråter, tangenterna är alldeles förstörda...
Alfax: Det är mycket som Lakers sysslat med som gjort att ingen har respekt för er. Det började redan 1997. .
Sopa, Idiot, bonnjävel skriker vi varje match. Det är bara en tillfällighet att Oliver spelar för Leksand
T48 skrev:Sopa, Idiot, bonnjävel skriker vi varje match. Det är bara en tillfällighet att Oliver spelar för Leksand
Nä det är nog ingen tillfällighet att ha spelar där. Kan vara så att han ville vara så långt som möjligt från sin "fotbollssparkande" pappa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster