Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Flanders skrev:Jippon är ju tokroligt!
Jag hade absolut inte haft något emot om en blandning av Växjö-, Tingsryd-, Troja- och Oskarshamnspelare under juluppehållet ställde upp för att försöka besegra svenska mästarna exempelvis, i en kamp om Småland.
Jag tycker att Öhman skall kasta sig på telefonen och ringa till Percy, anmäler sitt intresse i Rögles ställe, alternativt föreslår att man försöker skapa ett Allsvenskt AllStar-team som får möta Columbus.
Fler jippon åt folket och mer samhällstjänst åt hockeyproffsen!!!
Power Play skrev:”Har haft anledning att bli bekymrade för våra medarbetares säkerhet”
Det är sånt här som gör mig till ett popcorn.
Hatapopcornssupportrar skrev:Anders:Du är definitionen av en popcornsupporter, du vet inget om passion/rivalitet och en genuin känsla för vad som är heligt för klubben du älskar! Putte däremot verkar ha lite koll...Jag sa ju att denna matchen aldrig skulle bli av, uppemot 500 namnunderskrifter hade redan kommit in och det skulle även markeras ytterligare på andra vis. Vi var många som vägrade acceptera att man pissade på Rögles själ! Demokratin och den sanna Rögle-andan segrade som väntat !
Stoffe skrev:Jag håller också med AIA.
Klonis skrev:inte ofta man är på AIA`s sida men idetta fallet förstår jag dom
Herr Oberst skrev:Stoffe skrev:Jag håller också med AIA.Klonis skrev:inte ofta man är på AIA`s sida men idetta fallet förstår jag dom
Åhh VLH
Ni vill ju va som oss
Gå som oss, slå som oss, sjunga som oss.
För vi e AIA, dom berömda AIA
Ja vi é Angel Island Army
Herr Oberst skrev:Jag läser ofta om sossarnas politik, men det betyder knappast att jag tänker lägga min röst på de fjantarna för det.
Varanen skrev:Hakkorset som gäller för dig eller?
Hatapopcornssupportrar skrev:Anders: Jämförelsen med Tv-pucken faller ju på många punkter då det givetvis inte bara är miffare och rbkare där..Sedan visar du ÄN EN GÅNG att du är en popcornssupporter, ett JIPPO skriver du själv...Precis, vi vill inte ha nåt jävla jippo, vi HATAR MIF... och dessutom,de personer som är FÖR detta..Jag skulle vilja höra dom rada upp 5 spelare som spelar i Columbus....Precis..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster