Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Växjö Lakers
Nybro Vikings
Karlskrona HK
Mörrum
det är lagen som medverkar i Karl-Oscar Cup 2010. Alltså samma lag som förra säsongen förutom Taif. Jag tycker det är helt rätt att byta ut Nybro Mot Tingsryd. Mörrum och KHK hade båda trevliga supportrar som är mycket välkomna.
Jag vill nog påstå att alla lag/spelare inkl div 1 och HA, är lika "oslipade" och står på ungefär samma kvalitetsnivå under de första veckorna de går på is, så man ska inte förvänta sig några stordåd av några lag i den här cupen. Obs! Det är en cup, tävlingsmatcher, men dock på träningsmatchnivå där man inte måste vinna matcher till varje "pris". Syftet med träningsmatcher är att spelarna ska komma upp i matchtempo, försöka hitta sitt spel under tiden deras fysiska status sakta men säkert ska stå på topp den dag då första seriematchen ska spelas. Tränare behöver exprementera med spelare och formatera kedjeformationer mm, då är inte segrar prioritet 1. De här matcherna kan man inte jämföra med de matcher som blir när HA kör igång på riktigt allvar.PeterLake skrev:Lakersfan_03 skrev:Växjö Lakers
Nybro Vikings
Karlskrona HK
Mörrum
det är lagen som medverkar i Karl-Oscar Cup 2010. Alltså samma lag som förra säsongen förutom Taif. Jag tycker det är helt rätt att byta ut Nybro Mot Tingsryd. Mörrum och KHK hade båda trevliga supportrar som är mycket välkomna.
Vilket skämt cup, seriöst. Det enda med det här cupen är om växjö inte vinner så blir det otrolig pinsamt, för oss, var är all motstånd?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster