Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Har du lätt för att bli irriterad?? Du kanske skulle göra nåt åt det?Svartvadet skrev:Vi vill inte se din analys ändå, så gör dig inte besväret
Lakershjärta71 skrev:Har du lätt för att bli irriterad?? Du kanske skulle göra nåt åt det?Svartvadet skrev:Vi vill inte se din analys ändå, så gör dig inte besväret
Faktum är att det faktiskt återstår ganska många värvningar. Du har ju själv rabblat upp ett x antal spelare som saknas för respektive lag, och jag anser att det är ganska många. Med din räkning så återstår det ju som mest ca 38 spelare (!) till som ska värvas. Det är inte lite. I din värld kanske, men inte i min.
Vill man ta fram tabeller redan nu, så är det ju upp till var och en. Själv kommer jag vänta, och jag struntar i vem som ser den.
Räven skrev:Lakers på en elfte plats, tycker jag kräver en noggrannare förklaring än att bara skriva det?
Svartvadet skrev:Haha vad är det för fel på dig? Hur fan kan du tro att Taif kommer före Lakers? Dom har EN kanske TVÅ bra femmor, Lakers har FYRA bra! Finns inte en chans, ska äta upp mitt vänstra öga i såna fall!
Fredrik R skrev:Professionell analys vet jag inte om jag håller med om Peter Lake. Det känns mer som att du har lottat fram en tabell.
Hur kan du tippa mora på en 6:e plats och lakers 11:a??? Vad har mik som inte Lakers har?
Tingsryd har Davidson, Koivisto, Kauppila, Elomo och kanske Vas men därefter?.....division 1 spelare.
Du har varit duktig och hållt dig borta från forumet ett bra tag Lake, jag föreslår att du tar ännu en time out härifrån på obestämd tid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster