Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det där var ju inte så lyckat Fredrik R! Du kan knappast ha tänkt på vad du skrev. Du vet väl om att vi får ha våra egna åsikter på forumet. När i så fall ändrades detta, Fredrik R? Att nedvärdera en medlem på det viset, och be denne ta sig härifrån som du gör bara för en tabell, är ju korkat!Fredrik R skrev:Professionell analys vet jag inte om jag håller med om Peter Lake. Det känns mer som att du har lottat fram en tabell.
Hur kan du tippa mora på en 6:e plats och lakers 11:a??? Vad har mik som inte Lakers har?
Tingsryd har Davidson, Koivisto, Kauppila, Elomo och kanske Vas men därefter?.....division 1 spelare.
Du har varit duktig och hållt dig borta från forumet ett bra tag Lake, jag föreslår att du tar ännu en time out härifrån på obestämd tid.
Lakershjärta71 skrev:Det där var ju inte så lyckat Fredrik R! Du kan knappast ha tänkt på vad du skrev. Du vet väl om att vi får ha våra egna åsikter på forumet. När i så fall ändrades detta, Fredrik R? Att nedvärdera en medlem på det viset, och be denne ta sig härifrån som du gör bara för en tabell, är ju korkat!Fredrik R skrev:Professionell analys vet jag inte om jag håller med om Peter Lake. Det känns mer som att du har lottat fram en tabell.
Hur kan du tippa mora på en 6:e plats och lakers 11:a??? Vad har mik som inte Lakers har?
Tingsryd har Davidson, Koivisto, Kauppila, Elomo och kanske Vas men därefter?.....division 1 spelare.
Du har varit duktig och hållt dig borta från forumet ett bra tag Lake, jag föreslår att du tar ännu en time out härifrån på obestämd tid.
Räven har ju Lakers som 6:a. Förvånansvärt lågt tippat också i så fall med tanke på förra säsongens sluttabell. Det borde ju ändå vara ett svar på de tapp vi har gjort med Rosén, MacNevin, Hedman osv. Om nu Lakers fortfarande är så bra på papperet som vissa vill få det till, så borde alla tippa Lakers bland de 3.
Svartvadet, du luktar narcissistisk personlighet lång väg.Svartvadet skrev:Har aldrig sett en psykiatriker som är psykiskt-instabil, ärligt talat kan du inte bara lägga ner? Du är störande för hela forumet när du ska smutsa ner varje tråd med ditt gnäggande som inte har någon logisk-lapsus för fem öre.... Du och herr Lake hör hemma i Sandlådan, där kan ni leka vem som har störst sandslott osv osv
Anders83 skrev:1. Leksands IF
Ser på pappret riktigt stabila ut på alla positioner men jag saknar fortfarande hjärtat som ska ta dom till nästa nivå , hittar dom rätt lagkapten som håller ihop stjärnorna kan det gå hela vägen!
Nyckelspelare: Galbraith , Kollar
2. IF Malmö Redhawks
Får Malmö det att stämma har dom ett lag som knäcker det mesta , precis som i Leksand saknar jag den självklara ledaren .
Nyckelpelare: Hardt , Markus Svensson
3: Växjö Lakers HC
Tunga Namn har lämnat men det har oxå trillat in bra ersättare , Forwardsidan ser starkast ut och det är bra kontinuitet i truppen och Lagmaskinen tar sig långt. Tror som Mrmadhawk inte på någon succe´ i kvalserien men en kul höst väntar tror jag!
Nyckelspelare: Johan Markusson , Saviano/Lundbohm
4: Rögle BK
Stor omsättning och stor omställning men man bör hamna i toppen, målvaktssidan ser riktigt bra ut .
Nyckelspelare: Gistedt , Carl Gustafsson
5: Örebro HK
Full fart frammåt, noll koll bakåt var väl förra årets summering ungefär , i år har man en bättre målvaktsuppsättning med en underskattad Svennson som kan ge Zaijkowski en match om 1:a spaden.
Nyckelspelare: Strömberg , Orrsten
6: IK Oskarshamn
Yes jag sticker ut hakan lite här och tycker att man har värvat riktigt bra utifrån förra årets flopp och kommer som underdogs att ruska om
Nyckelspelare: Viktor Sjödin, Lukas Eriksson
7. Tengsry
Allt annat är en flopp verkar det som...
Nyckelspelare: Matt Davidsson, Victor Tisell
8: Almtuna
Tappat många viktiga spelare och framförallt Rönnqvist på tränarsidan, kommer speediga Almtuna ifrån förra året kännas igen ? Tror inte vi får se samma ättriga lag i år .
Nyckelpelare: Fredrik P-W, Jimmie Kraft
9: Bofors
Har tappat tunga namn som Blomqvist och Lundh och vi kommer nog inte få se samma vassa Bofors.
Nyckelspelare: Andro Michel , Wessner
10: Mora IK
Mora tuggas sakta sönder, känns inte gediget alls när Greger Arthusson lämnar.
Nyckelspelare: Lars Johansson
11: Västerås IK
Grattis till Tsimikalis men tyvärr det blir undre halvan
Nyckelpelare: Tsimikalis
12: Troja/Ljungby
Känns inte något wow alls men klarar sig kvar på ren rutin , kommer ta viktiga derbypoäng hos båda angriparna!
Nyckelspelare: Håkansson , Ellerstad
13: Sundsvall
Kan likaväl få ihop en kanontrupp men i dagsläget finns inget så tyvärr!
Nyckelspelare: Zetterström
14: Borås
Åker ur i år... ungefär så
Nyckelspelare: Remstam, Oscar Andersson
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster