av Varanen » tor jun 18, 2009 2:23 pm
Jag vill bara skriva att jag personligen är nöjd med säsongskortet jag beställt (Sittplats Guld). Jag brukar tjata om att jag nästa säsong bara ska se ett fåtal träningsmatcher - och lik förbannat är jag på de flesta nästa träningssäsong (ingår). Karl Oskar Cup (ingår) känns riktigt rolig på förhand, och jag tillhör inte de som gråter för att motståndet kommer från div1. TAIF vill ALLTID smiska våra stjärtar och kommer ge järnet om de tar sig vidare, KHK är på gång och dessutom ett gäng som inte tackar nej till en näve POPCORN, Mörrum...ja Mörrum...är Mörrum. Enough said.
Jag är givetvis medlem i VLH (ingår).
Självklart tar vi oss åtminstone till PO (ingår) och KS är målet (ingår).
Mindre viktiga grejer, men likväl roliga är underhållningstältet, klubbtidningen och erbjudandena från våra samarbetspartners. Det sistnämnda vet jag för lite om för att egentligen kunna värdera.
Sammanfattningsvis tycker jag att VLH värdesätter mig som hardcore-sittplatsare. Något Öman uttryckt i olika sammanhang, givetvis inte om just mig personligen, men att de som är med på HELA resan ska premieras (bl a i debatten om lösbiljettpriset i KS).