Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LasseMaja skrev:Vet inte vad som är så svårt att först. Ni håller på Lakers och den klubben bildades 1997! Kom inte och påstå att ni hängt med sen HC tiden för isf ljuger dom allra flesta av er!!
Herr Oberst skrev:Förvirrad
Växjö Lakers HC
Founded: 1997
Stabil
Full name: IF Troja-Ljungby
Founded: 1948
Kultur
Full name: Tingsryds AIF
Founded: 1923
Svartvadet skrev:(Om du inte orkar titta upp detta så kan jag tala om, Lakers har fyra och T*IF har 0 (noll!) säsonger i Hockeyallsvenskan)
Svartvadet skrev:Herr Oberst skrev:Förvirrad
Växjö Lakers HC
Founded: 1997
Stabil
Full name: IF Troja-Ljungby
Founded: 1948
Kultur
Full name: Tingsryds AIF
Founded: 1923
Kyparn, vi pratar om hur länge det har spelats ishockey, inte när klubben bildades! För om vi ska gå in på konkurser så hade Troja haft en om inte vi hjälpt dom, och TAIF har ju fuskat rejält med pengarna så deras nedflyttningsstraff var VÄLDIGT tamt och om de hade trillat ner i Tvåan så hade konkursen varit runt hörnet!
Så nej, jag köper inte det snacket! Människorna i Växjö har mer kultur är bönderna i Köperyd, räkna hur många säsonger T*IF har i HA och jämför med Växjö så kan du komma tillbaka med vem som har Kultur och inte!
(Om du inte orkar titta upp detta så kan jag tala om, Lakers har fyra och T*IF har 0 (noll!) säsonger i Hockeyallsvenskan)
Stoffe skrev:LasseMaja skrev:Och jag säger bara såhär, TAIF bildades 1923 sen kan du fantisera bäst du vill!!!
Var det inte fotbollen som började då?
LasseMaja skrev:Vet inte vad som är så svårt att först. Ni håller på Lakers och den klubben bildades 1997! Kom inte och påstå att ni hängt med sen HC tiden för isf ljuger dom allra flesta av er!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster