Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Hörru Stoffe! Nu undrar jag om du eller jag har tappat minnet, men visst fan var väl ändå Raitanen KLASS rakt igenom! 7 poäng på 7 matcher för Finland i WC bl.a! Är 99 procent säker på att han hade gått in i vilket AS-lag som helst när han kom till oss!
Hittade ett inlägg på ett forum som var skrivet 2006:pedda skrev: Har inte Leksand haft en del floppar genom åren???
Alla lag har någon gång misslyckats så det är svårt att leta upp alla.
Svartvadet skrev:Hörru Stoffe! Nu undrar jag om du eller jag har tappat minnet, men visst fan var väl ändå Raitanen KLASS rakt igenom! 7 poäng på 7 matcher för Finland i WC bl.a! Är 99 procent säker på att han hade gått in i vilket AS-lag som helst när han kom till oss!
Niles skrev:Svartvadet skrev:Hörru Stoffe! Nu undrar jag om du eller jag har tappat minnet, men visst fan var väl ändå Raitanen KLASS rakt igenom! 7 poäng på 7 matcher för Finland i WC bl.a! Är 99 procent säker på att han hade gått in i vilket AS-lag som helst när han kom till oss!
Tyvärr så tror jag det är du som tappat minnet. En av dom sämsta jag sett i Lakers, kunde ju inte ens åka skridskor. Han hade meriter innan han kom hit, dom syntes inte ett endaste spår av när han var här. En katastrofvärvning (i efterhand) som platsar bra i tråden. Han var allt som Stig inte är om vi säger så.
Marsh var här säsongen 07-08 och Evertsson tillträdde som sporthef 08-09. Frågan är då om Evertsson kom hit redan mitt under säsongen under 08 då Marsh ff spelade.Stoffe skrev:dolitle skrev:Tycker du Kevin Marsh var misslyckad?
Absolut INTE! Svarade på "Lakershjärta" att han trodde Marsh kom innan Evert Marsch var en kanonvärvning
Lakershjärta71 skrev:Marsh kom hit säsongen 07-08, Evertsson tillträdde som sporthef 08-09. Vem som sedan kom till Växjö först, det vet jag inte.Stoffe skrev:dolitle skrev:Tycker du Kevin Marsh var misslyckad?
Absolut INTE! Svarade på "Lakershjärta" att han trodde Marsh kom innan Evert Marsch var en kanonvärvning
Marsh var duktig, inget snack om det!
Ta dig friheten att skriva om vad du vill i ämnet. Framgår heller inte att det bara ska handla om Nybro. Det var mitt exempel. Tycker du att det krävs en ny tråd för vad som ska innehålla här så är jag villig att förhandla med dig, så får du skapa en nyMygel skrev:Vet inte riktigt vad trådskaparen hade för syfte med tråden då det mest verkade handla om lyckade och misslyckade värvningar av Nybro.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 6 gäster