Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:Nästan 40% på Lakejernas forum har röstat JA till SD. Intressant. Undrar om dessa "osynliga" arbetar aktivt med att stoppa utlänningar som Saviano, Johner och Soares från att spela i VLH???
Lakersfan_03 skrev:Orkar inte bry mig egentligen tyckte bara det ser fel ut att folk här inom LL tycker ett främlingsfientligt parti är OK
Herr Oberst skrev:Charlamov skrev:Nästan 40% på Lakejernas forum har röstat JA till SD. Intressant. Undrar om dessa "osynliga" arbetar aktivt med att stoppa utlänningar som Saviano, Johner och Soares från att spela i VLH???
SD vill knappast förbjuda arbetskraftsinvandring.
Lakersfan_03 skrev:Hur gör SD med invandrare som är adopterade och som i stort sett är födda i Sverige?
ratscore skrev:http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/ ... ing-204144
"Sverige behöver inte generell arbetskraftsinvandring, i synnerhet inte när vi fortfarande har hundratusentals människor som står utan arbete. "
Jag delar ovanstående punkter med dig! Förväntar mig också att samtliga medlemmar i LL tar avstånd från våld och rasism, det är därför vi också kan prata om den på ett sunt men på ett obs! avståndstagande sätt.Lakersfan_03 skrev:Är väl ändå inte samma sak eller?
Som medlem stödjer man Lakers Lakejers tre budord:
- Jag stödjer Växjö Lakers i positiv anda i med och motgång!
- Jag tar avstånd från våld och rasism!
- Jag känner väl till och står bakom Lakers Lakejers stadgar!
Anser inte vad ett rassistparti tillför vårt forum?
alfax skrev:Jag håller med dig Kentha det var fruktansvärt vad nazismen utförde och går ALDRIG ATT FÖRLÅTA..men samtidigt har vi en ledare i ett annat parti som är kommunist ...ok av taktiska skäl tar han nu avstånd för detta... men man ska komma ihåg att kommunismen har begått samma brott som nazismen.Nu har SD kommit in i riksdagen i ock med att vi har en DEMOKRATI där alla har rätt att yttra sej och varje människa får avgöra vad han lägger sin röst.Nu gäller det att alla krafter hjälps åt för att förhindra deras framgång och det borgerliga blocket fick mest röster och ska då också regera Sverige nu är det upp till de rödgröna att besluta om TILLSAMMANS MED SD ska fälla denna regering som fått mest röster av svenska folket.
PutteA skrev:Cuba, Kina och Nordkorea är väl de enda länderna i världen som håller fast vid ett gammalt kommunistiskt tänk med planekonomi m.m.
Räven skrev:Ja, vad säger man om det, om det nu skulle vara något somSD står för fullt ut, Per?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster