Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lalin skrev:Står man på VS så ska man sjunga och heja på VLH! Annars köper man sittplats eller stannar hemma!
Flanders skrev:Det jag ställer mig emot är de som beklagar sig över att icke-sjungande vill stå på de bästa platserna på västra stå, eftersom "där står man om man sjunger". Från klackhåll måste det finnas en förståelse för att folk får ställa sig där de vill. Skulle en grupp lyckligt ovetande ställa sig mitt på västra stå redan när ishallen öppnar hoppas jag att man vänligt frågar om de kan tänka sig att flytta på sig, för på just den här platsen brukar trumman och klackkärnan stå, men att man också accepterar ett eventuellt nej och fint ställer sig lite off-center med trumman just den matchen.
I verkligheten är de flesta ståplatsåskådare införstådda med att det finns en klackkärna som brukar stå mitt på västra stå, och av respekt för detta skapas plats för folk som vill komma upp till denna kärna, även om de kommer fem minuter efter första nedsläpp, så detta är kanske inget stort problem. Jag vill bara uppmärksamma en viss tendens av "ägande" av västra stå som jag tycker vissa har.
KalleB skrev:Ser du vad det står på bilden över västra stå?
Lakers Lakejers stadgar skrev:Att främja intresset för Växjö Lakers genom att i positiv anda stödja Växjö Lakers lag utan att håna eller förnedra motståndare eller domare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster