Klart att man hoppas att han kommit för att stanna i toppen, men det är inte helt lätt att etablera sig. Det gäller att komma in rätt och skapa förtroende hos tränaren, så att man får istid, för annars är det tungt om man sitter på bänken för mycket.
När han kom till Lakers så hände inte så mycket, då var han mest med för att se och lära, sen var han passningsläggaren, och senast även målgöraren då han fullkomligt blixtrade till på alla cylindrar! Samma sak kan hända honom i ES, så bara låt han få 1-2 säsonger på sig för att acklimatisera sig! SEN!
Kul att se både Robban och Hedmans mål. Både verkar ju spela med ett grymt självförtroende. Hedmans genomåkning är ju också underbart att se. Känns som dessa två utvecklades på ett jäkligt bra sätt i VLH!!
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Markusson är också ett utmärkt exempel på, att bara man kommer till rätt klubb, får rätt träning och får förtroende så kan man utveckla sin spelrepertoar, precis som hans "tvillingsjäl" Hedman. Bara för att man i inledningen på sin karriär spelat som en typisk "brunkare" så är man ändå utvecklingsbar. Dock vet jag inte hur han skulle klara sig i ES. Samma sak som Rosén, som man först trodde bara kunde slå geniala passningar och assists, blev han plötsligt efter nån säsong istället målskytten Rosén!
Usch, som tabellägena är just nu i ES och HA så kan vi få möta Rosén och Hedman i KS. Nu kan ju mycket hända både med oss och Modo, men jag gillar inte tanken.
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Nej då blir det jobbigt. Men får hoppas att det blir södertälje och frölunda. Tänk o åka till skandinavium RÖÖÖÖÖÖÖÖÖDA GULAAAAAAAA BLÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAAAAAA
Rosén har gjort mål igen. Målet föregicks av ett PP. I den spelformen så gör han poäng efter poäng! Men med den grabbens spelsinne så kan man inte vara förvånad.
Vi såg vad som hände med Johan Andersson när han nötte bänk i Frölunda. Det är inte ultimat för någon. Trots att han har kommit tillbaka så har han inte samma självförtroende känns de som. Hoppas det går bättre för Rosén, tveksam om han kommer hem även om det vore roligt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
men hallå sluta drömma nu va om att vi ska ha tebaka alla gamla spelare , Robban kommer få mycket frågor å allt vad där kommer till nu inför KS vad gäller Växjö så det kommer bli en tuff uppgift att rå på Modo med Robban och Hedman men vad gör det nu är det andra bullar som gäller FULLT ÖS MEDVETSLÖS