Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nu såg inte jag matchen mot VIK, men vad man har hört i efterhand så behöver nog inte Lakers spela bättre än man gjorde mot VIK för att vinna även mot Malmö. Kan man ändå komma upp ännu några snäpp så ska det bli ett nöjeLakersfan_03 skrev:Det här blir den tuffaste hemmamatchen hittills och vi måste upp ett par snäpp för att vinna, jag menar Lakers såväl som Lakers Lakejer.
Vilket lag som helst som inte har fart vinner inga hockeymatcher. Sen tycker jag att du har fel som påstår att vi inte är nära Malmö fysiskt. Vi har flera spelare, om vi behöver, kan "kötta" på. Hjalmarsson kan spela mer fysiskt än han visar, Laudius har jag sett några gånger smälla på riktigt bra vid planken, Linder med hans kroppshydda har som sagt kroppen att kunna, bara han vill och vågar, få motståndare att "kapitulera". Sen har vi Josefsson och Näslund som också kan spela mer fysiskt än de visar. A. Eriksson är en tung och stark närkampsspelare.Stoffe skrev:Nycklen till 3 poäng i morgon kommer bli farten.... Malmö har slöaste backsidan i hela Allsvenskan. Saviano,Johner,Hillding och Fimpen är våra nyckelspelare. Fysiskt är vi inte ens nära att störa Malmö.
Lakershjärta71 skrev:Är inte detta en match där banderollen Psycho Circus borde hissas upp?
Stoffe skrev:Någon annan än jag som köpt matchen på VOD och den hackar och nu ingen bild? Jävla piss
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster