Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:Självklart var han mutad. Det ryktas att Falander lovat Sjökvist 50.000 kr till en plastikoperation. Han vill visst göra näsan ännu större .
Lite korruption har ingen dött av. Bara av mycken dito.
Jag delar detta. Att Örebro inte gick på sig fler utvisningar tycker jag berodde mer på att de hade fart under skridskorna under i stort sätt hela matchen, de anföll hela tiden, vilket blir då logiskt att dessa spelare har helt andra tankar i huvudet än att hålla på att slasha och haka, mer än att domaren var dålig! Så j-a lätt att skylla på domaren, och göra han till syndabock. Ni såg väl för f-n hur många meningslösa utvisningar vi drog på oss! FAKTANiles skrev:Håller inte med dig. Jag kan bli skogstokig på domare ibland, men idag (och flera andra dagar) är det rokader av meningslösa utvisningar som vi drar på oss, helt på egen hand. I dag gav vi bort en match vi hade haft bra chans i om vi spelat kallt och hållit oss på isen. Som jag skrev på annat ställe, vi är själva vår egen största fiende.
Svartvadet skrev:Måste bara ta upp dagens exempel (Nu klagar inte jag på mer än konstigheter, vi var för dåliga idag)
och jag säger detta fast jag vet att vi spelade som [b]7-åringar på isen idag....[/b]
4. Björn Karlsson och Johan Andersson fick båda varsin "Checking from behind" som var klart mycket mer bakifrån än vad Niklas Hjalmarssons upphaussade CFB var!
Kände mig tvungen till att lufta detta, för det kanske bara är jag som ser detta, om inte så ge gärna eran egna syn!
Regards, Svartvadet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster