Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Baloo skrev:Svartvadet skrev:Fick idag höra att efter nyförvärven; 8 millar ligger TAIF på i spelaromsättning nu! Man har budgeterat för att de nya spelarna ska ge ett bättre publiksnitt så att man kan avsluta säsongen +/- 0 i omsättning.... Antagligen bara skitsnack, men var i alla fall intressant att höra
Kauppila 1.4 miljoner/år
Koivisto 1,2 miljoner/år Inte omöjligt att han sticker vid Januarifönstret då HV varit och dragit i honom då dom behöver en powerplayback
Davidsson 1,1 miljoner/år
Elomo 80tkr/månad
Öberg 70tkr/månad
Bara ett litet axplock
Så dina siffror kan mycket väl stämma...
Räven skrev:LasseMaja. Eftersom du endast ägnar dig åt att tala om att allt det vi skriver angående TAIF är fel, så kanske det skulle vara på sin plats att tala om det du anser är sant. Du får gärna börja med att tala om vad spelarna i TAIF har för löner, så slipper vi som du anser gissa hela tiden.
Skrev jag att killen hade fel?? Läs om och läs rätt.
Jag har ingen som helst koll på vad spelarna tjänar, precis som alla andra på detta forum med andra ord. Kan inte påstå att det är speciellt intressant heller.
LasseMaja skrev:Baloo skrev:Svartvadet skrev:Fick idag höra att efter nyförvärven; 8 millar ligger TAIF på i spelaromsättning nu! Man har budgeterat för att de nya spelarna ska ge ett bättre publiksnitt så att man kan avsluta säsongen +/- 0 i omsättning.... Antagligen bara skitsnack, men var i alla fall intressant att höra
Kauppila 1.4 miljoner/år
Koivisto 1,2 miljoner/år Inte omöjligt att han sticker vid Januarifönstret då HV varit och dragit i honom då dom behöver en powerplayback
Davidsson 1,1 miljoner/år
Elomo 80tkr/månad
Öberg 70tkr/månad
Bara ett litet axplock
Så dina siffror kan mycket väl stämma...
Och dina siffror har du fått från?? För inte kan det väl vara så att du är så dum att du bara sitter och gissar??
serra skrev:Du kan ju helt omöjligen veta vad andra personer vet om Lasse Maja.
Jag vet vad finnarna i taif tjänar. Sedan skiter jag fullständigt om du tro mig eller inte.
Svartvadet skrev:Jaha, varför blev mitt inlägg bortplockat?
"Kaupilla tjänar 1,5 miljon på 7 månader" -Janne Gunnarsson
Coffe #800 skrev:när skrev du inlägget ??
Baloo skrev:Svartvadet skrev:Jaha, varför blev mitt inlägg bortplockat?
"Kaupilla tjänar 1,5 miljon på 7 månader" -Janne Gunnarsson
Hmm helt ute och cyklar har man inte varit alltså
Lassemaja ring och skäll lite på Janne e du snäll så vi får lite avlastning här inne...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster