Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Baloo skrev:Kommer nog en Finsk målvakt till Lilla Monaco inom kort enligt insatta....
(Ska bara hitta en ledig strax över 40 )
Piggelin skrev:Piggelin skrev:Paniken sprider sig bland gödselstackarna.
Som jag sa tidigare.
LasseMaja skrev:Räven och Alfax, har sagt det tidigare å gör det gärna igen, ert hat är inte bra för er. Har även fått reda på skälet till det hela och det är ju direkt skrattretande.
Räven skrev:LasseMaja skrev:Räven och Alfax, har sagt det tidigare å gör det gärna igen, ert hat är inte bra för er. Har även fått reda på skälet till det hela och det är ju direkt skrattretande.
Om du har någon som helst respekt för andra människor, så talar du om skälet till mitt "hat" när det gäller TAIF. Du kan göra det via pm eller direkt här på forumet. Välj själv.
Du beter dig just nu oerhört dumt och klumpigt, du har inte en aning om vad jag grundar mina åsikter på, mer än det som jag skrivit om här på forumet tidigare.
Visa nu för en gångs skull att du har lite substans i det du skriver.
Förövrigt är det inte du som avgör vad vi/jag har med att göra eller inte har med att göra. Jag anser mig ha den rätten själv, att bedöma vad jag har intresse av och vad jag har intresse i att ha åsikter om. Det behöver du inte bry dig om det minsta.
När det sedan gäller vår framtid, så finns inte mycket av oro, från och med 1/1 2011 äger Lakers samtliga tre hallar/arenor och tar över personalen. Lakers bygger för framtiden med järnkoll, när det gäller ekonomi och planering. En förutsättning för ett framtida föriningsbygge är att skapa förutsättningar genom att skapa isytor, organisation och en mycket modern arena, där människor möts och trivs tillsammans, både vid hockeyarrangemang, men även vid andra evenemang som genererar inkomster. Vi är på god väg och genom en extrem budgetkontroll, så sker inga misstag på vägen mot högt ställda mål.
LasseMaja skrev: ...ert hat är inte bra för er.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster