Hur är det med dopningsreglerna? Är det alkoblås före matcherna eller tillåts man inmundiga Lakejdricka? Som gröngöling är det säkrast att kolla upp innan.
Har inte kommit så långt i tankarna än. Får vi köpa öl tror jag det finns en möjlighet att det löser sig ändå. Tror inte de ställer upp utan Coffes trumma
Var med grabbarna i bowlinghallen i dag för att kolla in hur det här med bowling går till. Det besöket höll på att sluta i kaos innan vi ens betalt. Då Lakejbowling kommer på tal så säger personen i kassan att han sympatiserar med ett lag utanför Växjö med väldigt mycket grönt i dressen. Det är då storgrabben vaknar till och börja ropa en välkänd ramsa som inleds med sopa, varpå jag snabbt får hejda honom för att berätta att det är i en annan sport vid namn curling som man ska sopa
Nu kom du vid precis fel tillfälle till bowlinghallen Jimpan det jobbar 5 killar där 4 utav dem är lakejer och ska spela mästerskapet ,den 5: tror jag aldrig har varit på en hockeymatch men gillar inte lakers.Jag tyckte det var bra gjort av killarna att sätta han på plats
haha klockrent! Jimpan hindra inte dina barn från att försvara lakers! Jag hade bara myst om min unge hade sagt det till en taifare! Vad svarade taifarn då ?
Vet ej om han uppfattade hela situationen eftersom han samtidigt var upptagen med att ta betalt. Samtidigt som allt är väldigt komiskt så här efteråt, var det ändå något som kändes mer eller mindre "pinsamt" just i detta ögonblick. Man vet ju aldrig vilken typ av reaktion det blir. Kan bara konstatera att barnen i vissa situationer är väldigt snabblärda
Jag tror nog att han mest skojade. Han är allt lite lurig i mellanåt. Jag ser det som harmlöst. Inget att dra några stora växlar på. Han kommer att jobba under LAKEJBOWLINGEN, och då får ni se att han egentligen är en trevlig kille, om man kommer honom in på på skinnet.