av PutteA » tis jan 11, 2011 1:01 am
Exakt LH71, precis så, så tänker du!!!?????
Men du tillhör dom bitna, vi är färre än dom andra som du inte förstår dig på. Hmmm, det gör inte jag heller, men jag har sedan länge insett att dom finns, och dom är många fler än oss!! Det är så, jag lovar...... så även om du VILL tro att alla som kommer till arenan är av samma hockeyintresse som du och jag, så är det INTE SÅ!!!!
Hur kan det finnas krig i världen, jag menar jag hatar krig och sånt. Jag vill TRO att alla tänker så. Men tyvärr, jag insåg ganska ung att krig utkämpas av många på vår jord, och det finns t.o.m dom som roas av det.
Tänk om allt var svart & vitt LH71, vad lätt det hade vart. Det fanns bara dom som är hockeyintresserade och dom går alltid på hockey, i ur och skur. Sen finns det dom som inte är intresserade av hockey, och dom går aldrig på hockey! Men tyvärr här med, det finns dom som älskar hockey, och det finns dom som hatar hockey, och det finns dom som gillar det lite grann, och det finns dom som inte gillar det men samtidigt inte har nått emot de. Det finns dom som skiter i hockeyn, men går ändå för att titta på människor, och det finns dom som gillar hockeyn så där, men älskar stämmningen allt runt omkring. Alla sorter finns, och många av dom går till arenan ibland. Vi vill ha dit dom oftare, därför bygger vi en bättre lokal att bjuda dom till!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det