Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hur många ska ni värva?
- Vi behöver en powerplay-line med fyra- fem NHL-spelare. Handplockade.
serra skrev:Tur att Janne signade ett 3 årskontrakt...annars kunde han nog varit intressant för malmö kan jag tänka mig
Piggelin skrev:serra skrev:Tur att Janne signade ett 3 årskontrakt...annars kunde han nog varit intressant för malmö kan jag tänka mig
Var inte så säker Serra, med dom pengarna som skall in i Räddhåks så kan dom nog lösa det med, tyvärr. Jag hoppas dock att Janne är en seriös människa.
PutteA skrev:Janne har rotat sig i Växjö, för han tror jag familjen betyder mest just nu, nytt hus mm. Tror inte han tar ett jobb och börjar pendla varje dag eller veckopendla till Malmö nu helt plötsligt. Han har sagt tidigare att han flängt runt så länge och att det är skönt med fast mark under fötterna nu.
Hur många ska ni värva?
- Vi behöver en powerplay-line med fyra- fem NHL-spelare. Handplockade.
norrhockey skrev:Verkar bli en kovändning i Malmö Mittenlag några år till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8415544.ab
lakers10 skrev:En sak som är lite konstig, det var ju precis detta de började med förra säsongen när de övergick till "Babyhawks". Varför fortsatte man inte bara på den inslagna vägen och lät junisarna lira? Varför skulle man tvunget köpa in en massa "tunga" namn? INTE så smart!
Men nu verkar de ha förstått vad det är som gör ett vinnande lag och det är smart!
Räven skrev:Jag tror att det bästa för Malmö och de flesta lag är att satsa på egna spelare så långt det går och ta in andra yngre spelare, som vill upp och utvecklas och blanda detta med lite erfarna spelare, plus att de blir ett lag som tillsammans vill mot samma mål
perry2 skrev:Räven skrev:Jag tror att det bästa för Malmö och de flesta lag är att satsa på egna spelare så långt det går och ta in andra yngre spelare, som vill upp och utvecklas och blanda detta med lite erfarna spelare, plus att de blir ett lag som tillsammans vill mot samma mål
Vilka Växjöspelare är egna produkter?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster