Börjar denna matchtråd något tidigare och det är för att jag efter min dröm inatt vet resultatet så ni kanske vill sticka iväg och satsa en slant?
Med tanke på snacket om spelriktningen i nya hallen så va det denna matchen, Lakers-Leksand, väldigt tomt på Västra Stå. Va endast jag och tre till som jag inte vet vilka det va. Bara det att VS hade förvandlats till en stor studsmatta och jag hade blivit aia-inspirerad och stod i bar överkropp. Ja faktiskt bara i fillingar. Resten av Lakejerna va på motsatt sida (fel sida) och försökte dra igång växelramsa med oss fyra och det va nya växelramsan "Kom igen kämpa Lakers". Det gick såklart inget vidare på fyra pers och då skrek serra över hela arenan att vi på "ståplats" va helt värdelösa. Jag skyllde såklart på studsmattan.
Matchen då? Jo vi skåpar ut Leksand i första perren och gör fyra mål efter propagandahockey. Sorry inga målskyttar. Slutresultatet blir till slut 7-1 och då va det glada miner på studsmatta-ståplats och på andra sidan. Slutet gott allting gott.
Lakers berör??