Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kesoo skrev:Hörde under gårdagen att Krizan var påväg och att en NHL meriterad back var på ingång... om detta stämmer så känns det verkligen som att Lakers vill ta steget upp i år.
nature skrev:Jaha, Percy och Hugo Stenbeck planerar att göra en jättesatsning nästa säsong. Man ska tydligen locka till sig NHL stjärnor
Får en känsla att det är nu eller aldrig för VLH
Fredrik R skrev:Hehe, kolla in Stubbens senaste inlägg idag... "Evertsson har hängt in jackan".
http://www.smp.se/blogg/daniel/
PutteA skrev:Vem fasen kan det vara som ryktats in, hahaha. Han avgår om......
Niles skrev:PutteA skrev:Vem fasen kan det vara som ryktats in, hahaha. Han avgår om......
Blomman säkert. Och det är ingen större risk att Evert behöver avgå..
Fredrik R skrev:Niles skrev:PutteA skrev:Vem fasen kan det vara som ryktats in, hahaha. Han avgår om......
Blomman säkert. Och det är ingen större risk att Evert behöver avgå..
Alt. Leksands Jean-Luc? men det lutar nog mer åt blomman.
PutteA skrev:Vem fasen kan det vara som ryktats in, hahaha. Han avgår om......
Lakers är kanske inte gjorda av pengar, men sponsorerna är det till viss del.alfax skrev:Kloker skrev:Tycker ni att VLH ska komplettera truppen inför en eventuell Kvalserie?
Jag tycker att det ska värvas en "Anton Hedman" och två till tre jävligt stabila backar. Sker detta så spelar VLH i elitserien nästa säsong. Sanna mina ord.
Tror du lakers är gjorda av pengar.
Ev. en back kan jag tänka mej sedan kör vi med det lag vi har ,jag har inte räknat med att vi ska gå upp denna säsong däremot göra vår bästa kvalserie sedan nästa säsong kommer satsningen för att gå upp.
nature skrev:Kommentar från Enestubbes blogg:
"Två backar och två fowards kommer att värvas. Namnen släpps nästa onsdag. En ledtråd gällande en spelare är dubbla pass..."
Undrar hur mycket av detta stämmer? 4 spelare är ganska mycket
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster