Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Ni kommer ihåg Jens Karlssons senaste tilltag va?
Många som glömde det tror jag, med tanke på att matchen var för ett bra tag sen.
Malul skrev:Jens Karlsson har man nästan glömt bort.här snackar vi om att spela i en klubb som inte har en seriös långsiktig plan,ingen uppbackning av orten och där laget enbart fyller ett behov för de som tycker det är långt att åka till götet för att se VF.
kung av sand,en våldsam sådan,som jag hoppas slippper skada nån av de våra på fredag.
ultraboy skrev:Vet en del som sagt att de inte vill kolla pga det varit mycket fylla och varit obehagligt att kolla fredagsmatcher på bortaplan med klacken?!
PutteA skrev:Det var ärligt talat de dumaste jag hört Ultra. Obehagligt har jag aldrig någonsin kännt för en resa med Lakejerna, och jag vet att det finns dom som har haft med sina unga på fredagsmatcher, och dom kan väl i så fall bekräfta eller dementera att det någonsin varit obehagligt på en resa med LL?? En och annan full däremot händer väl , och då pratar vi bådeäldre och yngre, men obehagligt har jag aldrig hört talas om?????
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster