Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tycker man ändå har sett mindre av "den" Åhsberg denna säsongen. Det var mycket värre ifjol. Tycker han har suddat bort en del avarter i hans spel i år. Han fjuttar inte lika mycket med pucken när han skrinnar in med pucken på anfallsblå. Kanske har han mognat och blivit förståndigare i spelet då det där hakandet i anfallszon så fort han kommer efter är såå onödiga utvisningar.Svartvadet skrev:Sen till det negativa:
När han jagar spelare så har han inte orken/inställningen till att "Honom ska jag ta mig fan ha" utan han åker alltid upp bakom spelaren och börjar hakas och grejer... inte bra...
Regards, Svartvadet
Varanen skrev:Jag tror man ska vara lite kylig nu när silly kommer igång. Intresse för Åhsberg påstås ju alltid föreligga från ES, och så är det säkert. Han är EN av många spelare en eller flera ES-klubbar håller uppsikt på. Frågan är vem som tjänar mest på att det intresset offentliggörs? Är man intresserad av källor bör man ställa den frågan. Likadant med Söderberg, tvillingarna i Malmö och ett otaligt antal andra spelare som det kommer ryktas om framöver. Förhandlingarna om nästa säsong pågår för fullt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 8 gäster