Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Ingen klar kandidat för en storsatsning borta dock, skall väl vara SSK borta en fredag i så fall.
Ambassador skrev:Värt att notera är att Växjö mellan omgång 4 tom 7 möter elitserielagen. Känns märkligt att VLH är det enda lag som möter elitserielagen på så kort tid.
Om det är bra eller dåligt lämnar jag åt andra att tycka.
Niles skrev:Känns som en bra lottning för vår del. En bra start tror jag är en förutsättning, och en bra start finns goda förutsättningar för. Visst kunde det på sitt sätt varit bra att få ett Modo med blöjorna på i första omgången..men jag tror vi har fått en bra lottning.
Ingen klar kandidat för en storsatsning borta dock, skall väl vara SSK borta en fredag i så fall.
Örebro hemma en lördag borde gynna Conny..
PutteA skrev:Jag kommer att få besked från Kansliet under förmiddagen imorrn. Efter det kommer vi gå ut med info ang. köp av Lakejpaketen för ståplats (600 kr).
Lakers fick besked om lottningen straxt efter lunch idag, och arbetet påbörjades direkt givetvis.
Så håll koll på vår hemsida imorrn förmiddag efter info om biljettköpen!!
//PutteA
Coffe #800 skrev:om en vecka ?? ... då är de match... ja tror biljetterna kommer släppas redan i veckan nu när man vet spelschemat !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster