Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Snoken skrev:Visst är det surt men sätt er in hur han tänker. Visst han får spela ES med Växjö men då blir det troligen undre halvan av tabellen och riskera att få kvala nedåt. I FBK har han chans på SM-guld och om han vill göra en snabb karriär så är detta rätt steg.
Jag tycker gott att han kunde spela ett år med VLH men att vara hockeyspelare är ett yrke och då vill man göra karriär...man måste tänka på sig själv. Hjärta och tradition är något som bara TAIFare tror existerar fortfarande.
Niles skrev:Hur vet du att laget förlorar fart när du inte vet vem som skall ersätta?
Lakersfan_03 skrev:Hillding klar för Färjestad.
Han får nog mer betalt där dessutom.
Sedan är de kanske lättare för honom o spela med ''större'' namn.
Det här är ingen skillnad gentemot förra året då han gick från TAIF till oss.
Många av er visar dubbelmoral nu.
Tack för säsongen Hillding och tack för att du tog oss till ES
Lillklonis skrev:Lakersfan_03 skrev:Hillding klar för Färjestad.
Han får nog mer betalt där dessutom.
Sedan är de kanske lättare för honom o spela med ''större'' namn.
Det här är ingen skillnad gentemot förra året då han gick från TAIF till oss.
Många av er visar dubbelmoral nu.
Tack för säsongen Hillding och tack för att du tog oss till ES
förstår inte hur ni kan försvara en spelare som skriver på för en annan klub i samma serie och dessutom innan det är klart om lakers går upp eller inte!!
InmeDes skrev:Att sätta jaget före laget är inget man kan argumentera mot, skriver Malul. Visst fan kan man det. Sätter man jaget före laget så har man inte i laget att göra, punkt slut! Jag har jävligt svårt att fatta hur man kan slita en hel serie med kval ovanpå det och har svetsats samman i ett lag under en sådan resa och sedan bara tacka för sig och dra. Det övergår mitt förstånd.
Och här sitter jag och är förbannad å EEERA vägnar . Ur led är tiden. Nä, nu när ni är där så är det uppställ och mandom mod och morske män och kronobergskt virke som ska visas. För att inte tala om stolthet, hjärta och trad...., nja det var kanske att ta i .
Niles skrev:Ersättaren blir säkert minst lika bra, där är jag inte så orolig. Vem vet, ersättaren kanske till och med är av det rätta virket vilket i så fall gör klubben ännu mer trovärdig med tanke på arenanamnet. Kul dessutom att företeelsen fått ett officiellt namn, att göra en "Hillding" är inget som ger 5 getingar direkt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster