Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Vilken ramsa kör vi nästa år?
"OH AH ASK, SÄG OH AH ASK!!"
"GOOOO GUNNERS!!"
"Orangea Vita blåa VLH!!?!?!"
"Popcornlag, dom kallar oss för VLH, nu äär faaaaaktiskt vi, ett helt annat lag, med en KUL-TUR logga!"
Svartvadet skrev:Haha jag var ironisk! Jag gnäller för att jag har så galet höga förväntningar, och då anser inte jag att man ska snåla! Jag får hålla mig till att kommentera silly istället
Talismanen skrev:Svartvadet skrev:Haha jag var ironisk! Jag gnäller för att jag har så galet höga förväntningar, och då anser inte jag att man ska snåla! Jag får hålla mig till att kommentera silly istället
Saken är den att du i en tråd ang. färgerna och logga lovade att sluta älta detta då du själv tycker folk som ältar saker är jävligt dryga. När du nu ältar detta fram och tillbaka så tror jag folk (jag är en av dom) har svårt att se din ironi. Du är just nu en av dom där dryga. Lägg ner, gå vidare!!
Lakersfan_03 skrev:Talismanen skrev:Svartvadet skrev:Haha jag var ironisk! Jag gnäller för att jag har så galet höga förväntningar, och då anser inte jag att man ska snåla! Jag får hålla mig till att kommentera silly istället
Saken är den att du i en tråd ang. färgerna och logga lovade att sluta älta detta då du själv tycker folk som ältar saker är jävligt dryga. När du nu ältar detta fram och tillbaka så tror jag folk (jag är en av dom) har svårt att se din ironi. Du är just nu en av dom där dryga. Lägg ner, gå vidare!!
Fan Talis du måste lida av högt blodtryck? Eller har du bara svårt att se när folk är ironiska ?
Förlåt jag var bara tvungen
Lakershjärta71 skrev:Jag tycker nog att man skulle ha behållt det blåa i loggan och gjort något som känntecknar Växjö för alla sina många vatten (sjöar), därav namnet Lakers. Eller ska vi byta till Växjö Orange också??
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 18 gäster