Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det här med stjärnor vare sig det finns på matchdräkter eller loggor så tycker jag att det känns lite väl föråldrat och barnsligt, om inte fantasilöst. Men det är ju min personliga åsikt.Andersson skrev:http://twitpic.com/4qixrv/full
Enestubbe har fått den slutliga loggan!
Ett par frågor:Niles skrev:Att den skulle tagits fram i nån slags egensyfte att tjäna pengar är ju rent skitsnack, har du inte bättre på fötterna kan du ju avhålla dig från sån smörja.
Talismanen skrev:Nya loggan är den klar grymmaste i ES!
Manticore skrev:Inte för att vara taskig nu, men den här nya loggan ser ju för f*n ut som ett ölburksmärke!! Vad är det för fel på eran logga som ni har nu? Den är ju MYCKET fräckare, och med klart snyggare färger!? Jag fattar ingenting....
PutteA skrev:Hehe, det var kul det här. Här kommer en liten uppdatering på en logga med krans.
Lakersfan_03 skrev:Ja och alltid en stor överdrift från din sida. Man blir så trött på det.
PutteA skrev:Blev rätt bra mot den blåa färgen också, som är på matchtröjan!!
IceWOMEN skrev:Nu har jag vant mig vid den nya loggan och tycker den är ok. Om det slutliga originalet är bekräftat från VLH och klart att användas officiellt så tycker jag att den ska läggas ut i avatar-galleriet för just nu florerar det ett stort antal varianter här på forumet och det ser INTE roligt ut. VLH har inte bytt själva på sin hemsida ännu men jag förmodar att det beror på att den ska presenteras vid nästa styrelsemöte och klubbas igenom. Någon som har koll?
PutteA skrev:Ehhh, det är ju exakt samma logga som en bit ovan, dock med den blåa nyans som matchdräkterna har som bakgrund. Loggan är ju precis den samma. Finns fortfarande ingen blå färg i själva loggan. Däremot kan ju loggan sitta på en massa olika bakgrunder..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster