JohnnyParrot skrev:Tog mig friheten och postade bilderna på vida arena sidan. Säg till om du vill att jag tar bort dem.
Pm funkar fint annars
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
JohnnyParrot skrev:Tog mig friheten och postade bilderna på vida arena sidan. Säg till om du vill att jag tar bort dem.
PutteA skrev:Har inte så mycket info att ge angående kameran mer än att förhandlingar fortfarande pågår med facket. Dom är tydligen inte så förtjusta i att det fotograferas var 15:e sekund. Jag frågade om man inte kunde ställa in den på typ 1-2 ggr per dygn istället. Få se vart vi hamnar!
PutteA skrev:Ett bra sätt är ju att åka dit på helgen när ingen arbetar. Gå sonika in genom huvudentrén och gör ditt egna lilla studiebesök. Har fungerat bra så här långt!! Ska du dit när dom arbetar måste du ta kontakt med förmannen, och få hjälm och väst! Annars får du dig en avhyvling om dom ser dig!!
Power Play skrev:Men man får ju inte gå mot röd gubbe heller, ser man sig dock för ordentligt först och tar det försiktigt så brukar det gå bra, eller hur? Samma sak funkar bra även på arenan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster