Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Vad vet vi om LL-sittplats än så länge?
Varanen skrev:Vad vet vi om LL-sittplats än så länge?
buck skrev:Enligt min information kommer där att sittas... där kommer också gnällas och analyseras väldigt mycket och skrikas glåpord till höger och vänster!
buck skrev:Varanen skrev:Vad vet vi om LL-sittplats än så länge?
Enligt min information kommer där att sittas... där kommer också gnällas och analyseras väldigt mycket och skrikas glåpord till höger och vänster!
skarza skrev:Fick höra att sittplatsabonnemanget skulle ligga mellan 8-11 tusen. Stämmer det så är det ju pinsamt högt.
Kesoo skrev:Dem sa det på kansliet idag, när jag var där o frågade. De sämsta platserna skulle kosta runt 8 trodde dem. De påstod att i HV är den billigaste biljetten för 7500...
nature skrev:Jämfört med de tänkta sittplats priserna så är det svinbilligt...
Varför utökar de inte arenan? Eftersom det ska vara så enkelt att göra
De är villiga att utöka för ett JVM men inte för A-laget som nådde ES? Näää kommer förmodligen aldrig att förstå detta!
nature skrev:Jämfört med de tänkta sittplats priserna så är det svinbilligt...
Varför utökar de inte arenan? Eftersom det ska vara så enkelt att göra
De är villiga att utöka för ett JVM men inte för A-laget som nådde ES? Näää kommer förmodligen aldrig att förstå detta!
Putte#24 skrev:Förstår inte riktigt varför det skulle bli extremt billigt denna säsongen då det kommer att bli ett jävla riv efter biljetterna. Det har ju aldrig varit direkt billigt tidigare då VLH haft trögt med att locka publik till en pissarena. Men har öman lovat något sånt så är det säkert så. Klacken betyder väl inte mer kommande säsong än tidigare?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster