Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
jebbe skrev:Man kan säga att man kan fastna lite grand med buss åxå. Kommer så väl ihåg när vi satt halva natten strax söder om Filipsstad, mitt över hela vägen. Då hade vi blivit klara för HA, (med om jag inte minns fel) tre omgångar kvar av 1:an. Har vid två tillfällen även suttit fast med buss ute i skogen efter att jag varit i Sälen och åkt skidor. Har åxå blivit stående med bilen, så det är nog inte större risk att åka tåg.
AN skrev:Tittade på arenaplanen för scandinavium via Frölundas hemsida.
Någon som vet om det lilla gula området på kortsidan mittemot hemmastå är bortastå i Scandinavium? Kan man då tänka sig att det går att försöka koncentrera sittplatsköp bakom eller runt denna lilla gula plätt? Är det sittplatser där som säljs styckvis?
Talismanen skrev:Men för fan hold your horses lite nu. OM det nu skulle bli tåg så nog klarar vi av att underhålla oss själva den lilla biten. Käka? Vi dricker öl vettja (ja eller vin)
PutteA skrev:Vi kanske ska lägga ner resesektionen, dom känns en aning överflödiga just nu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Piggelin skrev:Sedan är det ju roligt att det finns personer som är intresserade att jobba för Lakejerna, anmäl ert intresse till valberedningen innan årsmötet.
Talismanen skrev:Jag dricker vin som fan och just nu oxå Ericsson, du kanske ska anmäla ditt intresse att hjälpa till i resesektionen? Tror nog dom är tacksamma för lite hjälp. Hör av dig till dom vettja!
Ericsson skrev:Instämmer.
Ni kan inte säga att en bussresa skulle ge mer upplevelse om man jämför med över 500-600 samlade supportrar på ett tåg? Tänk o kliva ut på perrongen i Göteborg.. Fy helvete.
Ericsson skrev:Grymma videos!
Var du med själv thelemakos?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster