Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul, det kan jag "köpa"! Men så är väl människan, tar man FÖR mycket plats (vilket jag inte medvetet velat ha gjort, utan beror väl på att jag kanske är lite mer nyfiken och "föder" ofta nya frågor som jag söker svar på än somliga andra, och ÄR intresserad av debatter, så finner vissa personer det jobbigt, tyvärr. Men så låter jag faktiskt alla här prata till punkt.Malul skrev:LH,du bör helt enkelt inte ta åt dig av flertalet reaktioner du får,de flesta får du då du lite framfusigt velat ha synts för mycket.
Lakershjärta71 skrev:Skönt det! Passar ju illa när en moderator skickar pm med hotelser i, att man ska få stryk! För annars blir jag utkastad på livstid! Förstår att du har trappat ner.
Charlamov...Charlamov skrev:Varför tog LH71 akka Kockoödlan akka Bruno åt sig? Har insikten vaknat till liv? Har någon använt metallverktyg i teflonpannan och skrapat ett hål?
Lakershjärta71 skrev:En fråga till nuvarande moderatorer.
Vad tycker Ni om att införa en funktion/er där en skribent kan kunna BLOCKA en annan skribent från pm osv, som man exempelvis inte vill ha att göra med, och som man inte ens kan citera på forumet? Kan detta vara ett sätt att minimera diverse onödigt "tjafs" eller andra trista konversationer som kan störa trådarna?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 43 gäster