Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Vad FAN tror du? Intresseanmälan med klara och tydliga bokstäver är inskickad för länge sedan. Tror du jag är dum i huvudet eller?
Jag, eller rättare sagt vi, väntar fortfarande på vårt VIP-väljande av stolar.
IceWOMEN skrev:Ursäkta! Men hur skulle jag kunna veta att du hade skickat in en anmälan? Föreslår att du ringer kansliet och frågar vad som gäller. Ett mail kan försvinna i mängden. Hoppas det löser sig.
Primeau skrev:Har man bestämt spelriktning än? Riktigt säkert? 100%?
Kan ju vara bra att veta för dom som går och plockar ut sina första-tjing-sittplatser.
Kloker skrev:Talismanen, du är lika onelinertuggig som vanligt.
ratscore skrev:Jag mailade längesen angående förlängning av abonnemang, fick ingen respons så jag mailade igen. Har fortfarande inte hört något... Borde man inte få någon form av bekräftelse?
Primeau skrev:Har man bestämt spelriktning än? Riktigt säkert? 100%?
Kan ju vara bra att veta för dom som går och plockar ut sina första-tjing-sittplatser.
Jag hade inte dragit igång ett Topic angående detta om jag inte hade haft på fötterna? Nåväl vi får väl se vad som händer och sker. Men, förstatjing på en sittplatta i Vida Arena det har jag betalat för - och förväntar mig att få välja.
A-sta skrev:Det är inte ofta jag håller med dig Volvon, men i detta fallet har du rätt!
Vi skulle för ca 2 månader sen haft ett möte och fixat våra platser, men det har flyttats hela tiden.
Då vi ska ha vissa specifika platser, hoppas jag att dert fungerar.
Att misshandla sina sponsorer som varit trogna under alla insamlingar under årens lopp, är att bita sig själv.
Då vi ska ha åtta platser blir det en liten summa.
Dessutom blir vi tvingade att köpa reklam som vi i vårt fall inte har den ringaste nytta av är ganska sorgligt.
Vi har betalat för sargreklam som vi inte nyttjat, på spelare där loggan inte synts osv.
Nu är det tre dagar tills det släpps webbiljetter!?
Vad ska man tro??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster