Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
nature skrev:Förstår inte riktigt varför sektion F är betydligt billigare än sektion A?
F= 2 perioder i anfallszon
A= 1 period
??
Kloker skrev:PutteA -> Förtur. Kan det bli mer tydligt? Mail som är skickade sparas. Mitt CV till Vida Arena skeppades iväg för över en månad sedan.
Jag hoppas verkligen att VLH och Anders Öman har koll på läget. Många säger att i och med att jag köpte den dyra sitten i unkenrucklet förra säsongen så ingick förturen i V.A kommande säsong.
Förtur?
dolitle skrev:Det är mkt enklare att få svar på frågor om man skriver det man menar och inte försöker klä sig i för stora skor för att få lite uppmärksamhet bakom tangentbordet.
Kloker skrev:Vad fan tror du? Intresseanmälan är mailad med klara och tydliga bokstäver för länge sedan. Tror du jag är dum i huvudet och inte kan syna och förstå en text?
Jag och flera med mig väntar fortfarande på VIP-väljandet av stolar.
dolitle skrev:Det finns ett ordspråk som säger ungf: Stor i orden, liten på jorden.
Det har jag ju gjort hela tiden. Har du inte fattat det än?dolitle skrev:Antyder - om du så säkert har en bestämd uppfattning, varför inte skriva den direkt då?
MEN!!...då har ju allt ALLT varit en LÖGN! Då har ju jag OCKSÅ varit omtyckt!!dolitle skrev:Hej Kloker,
Du behöver inte försöka hävda dig här, vi tycker om dig som du är ändå.
Coffe #800 skrev:på mötet sa dom följande:
Ni som hade abonnemang förra året kommer givet vis ha förtur på era biljetter. ( Punkt )
Ni ska skicka ett MAIL till kansliet, där ni skriver att ni är intresserade av att ha säsongskort till kommande säsong! ( Utropstecken )
I Mailet ska ni skriva Vart ni vill sitta ( det är först nu som man kan säga vart man vill sitta på vilken sektion så att säga ).
Efter att Mailet är skickat till Kansliet så kommer Annelie att granska Mailet LÅSA just DIN plats där du vill sitta.
Efter detta kommer hon skicka tillbaka ett mail där det står något i sil med: " Hej ( Kloker ) Jag har nu läst igenom dina önskemål om sittplatser i nya VIDA ARENA, Om jag har förstått det rätt så vill du sitta på Sektion K - i Mitten.
Jag har nu Låst din plats på Sektion - K - Mitten BIljetten kommer kunna hämtas på Kansliet från och med TORSDAG 2 JUNI, Betalning sker via Kontantkort. OBS! Ingen Avbetalning kommer att kunna genomföras utan det är hela summan på en gång! ( Utropstecken )
/ MVH Annelie Växjö Lakers
Någonting istil med detta kommer kommer säkert mailet att innefatta... några frågor?
jag tycker det är ganska glasklart!
På så vist får du förtur, utan att ens behöva lyfta Asset från stolen/soffan...
Smidigare kan de bara inte bli.
Så förslagsvis Ni som skickat mailet ( för ett bra tag sedan )
skicka ett Nytt mail med alla uppgifter vart ni vill sitta med mera med mera så kommer ni säkert att få era platser... va inte så Oroliga
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster