Biljetter-/abonnemang 2011/12 i Vida Arena

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Biljetter-/abonnemang 2011/12 i Vida Arena

Inläggav PutteA » fre maj 27, 2011 11:37 pm

Nu förstår jag inte riktigt hur du menar??
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav A-sta » fre maj 27, 2011 11:43 pm

Om han inte vill sitta på de dyrare sponsorplatserna utan de som börjar säljas på webben blir det svårt att på tre dagar få förtur, Det finns ju rätt många som ska ha förtur.
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon

Inläggav Kloker » fre maj 27, 2011 11:46 pm

Låter bra. Men hur ska vi som inte har möjlighet att närvara på medelmsmötet kunna informeras om detta? På VLHs hemsida så printades det ut - mitt under medlemsmötet - priser för vad som ska gälla för alla. Inte ett tugg om premierandet av förfjols trogna sittplatsare!

Anders Öman kanske, om han har tid, kan tagga ner ett par rader i denna tråden och redogöra fakta för oss som inte kunde närvara på mötet.

Vad gäller?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav PutteA » fre maj 27, 2011 11:50 pm

Men tidigare har det informerats om att de som hade abonnemang i fjol ska maila till kansliet och meddela att man är intresserad av en fortsättning. Då kommer man att få förslag på plats i arenan från Lakers om jag inte missuppfattat detta. Detta sas på mötet ikväll, så jag förutsätter att detta finns som text nånstans. Nån annan som vet?
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Kloker » fre maj 27, 2011 11:59 pm

PutteA -> Förtur. Kan det bli mer tydligt? Mail som är skickade sparas. Mitt CV till Vida Arena skeppades iväg för över en månad sedan.

Jag hoppas verkligen att VLH och Anders Öman har koll på läget. Många säger att i och med att jag köpte den dyra sitten i unkenrucklet förra säsongen så ingick förturen i V.A kommande säsong.

Förtur?

:oops:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav PutteA » lör maj 28, 2011 12:08 am

Om det känns som att du hamnat mellan stolarna, så finns det bara ett sätt att få klarhet i detta, och det är att kontakta VLH:s kansli, för dom borde sitta på bra mycket mer info i frågan än vad skribenterna på LL:s forum gör. Då är jag ganska säker på att du får ett klart och tydligt besked i frågan. Annelie är ju en av dom som kommer att jobba med detta, så ring vett jag!
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Niles » lör maj 28, 2011 12:11 am

Föreslår att du (och alla andra som svävar i ovisshet) tar kontakt med lämplig person på kansliet på måndag och reder ut vad som gäller för er..och alla andra. Det är ju några dagar tills torsdag.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 1:05 am

Ja, jag, eller vi ALLA, få väl kika till detta snarast. Tycker bara att det är aningen dassigt skött. FAN! Man har ju väntat på en kallelse - och nu släpper dom alla platserna på torsdag.Till allmänheten. FUKK!!! Det är många som har väntat på förturen men som inte fått någon respons ifrån VLH. Vad är meningen med att man ska skicka kontaktuppgifter via mail till en mjölkko om man inte får någon respons tillbaka? Faktiskt tårögdt besviken...

...men jag har har hår på bröstet och ett förlutet som landsvägssnigel. Därav denna yppersta kanonlåt...

:| <---

;)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav dolitle » lör maj 28, 2011 1:08 am

nature skrev:Förstår inte riktigt varför sektion F är betydligt billigare än sektion A?

F= 2 perioder i anfallszon
A= 1 period

??

F = aktiv sittplats Alla matcher
Här ska dom som vill vara med och "hålla låda" sitta.
Här får man acceptera att grannen framför reser sig lite då och då och hänger med i ramsor odyl.
Det kan hända att Psycho Circus annordnar tifon med ex overhead så att man missar lite av introt osv

A = vanlig sittplats, hälften av alla matcherna.
Riktas främst till som som bor en bit ifrån Växjö och inte har möjlighet att se alla matcher. Eller jobbar ex 2-skift och inte kan gå alla matcher.
I detta abonnemanget får man biljett till varannan hemmamatch. Samma stol varje gång.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav dolitle » lör maj 28, 2011 1:10 am

Kloker skrev:PutteA -> Förtur. Kan det bli mer tydligt? Mail som är skickade sparas. Mitt CV till Vida Arena skeppades iväg för över en månad sedan.

Jag hoppas verkligen att VLH och Anders Öman har koll på läget. Många säger att i och med att jag köpte den dyra sitten i unkenrucklet förra säsongen så ingick förturen i V.A kommande säsong.

Förtur?

:oops:

Hej Kloker.

Vad tolkar du som Förtur?

Ska du ha rätt att välja exakt vilken sittplats DU vill i Vida Arena, eller ska du vara garanterad en sittplats i Vida Arena?
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 1:32 am

Hej dolitle, hehe, rycker det lite i smiskstaven? :D

Nåväl, du kan väl läsa en text innantill likväl som jag. Om du bemödar dig att ta ur pekpinnen från ögat så kan du själv läsa vad Lars Håkansson bedyrat och lovat. Inte sant? Förtur? Hmm, ja hur ska man tolka det? Jag har min tolkning klar - och flera med mig. Vi vill köra zamboonin i periodpauserna. Fatta det!

Hur tolkar du det, dolitle?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav dolitle » lör maj 28, 2011 1:39 am

Hej Kloker,

vill du att jag tar frågan igen, eller förstod du den första gången?
Du har din tolkning klar säger du, tror du att du även kan delge den? Eftersom du klart och tydligt klarar av att skriva ner att du inte är nöjd som det är nu.

Vi tar frågan en (1) gång till för säkerhet skull:

Ska du ha rätt att välja exakt vilken sittplats DU vill i Vida Arena, eller ska du vara garanterad en sittplats i Vida Arena?

Läs den och fundera en stund på svaret och skriv det sen här.
Du behöver inte försöka hävda dig här, vi tycker om dig som du är ändå.
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 1:55 am

Hej dolitle,

jepp, som föregående säsongs sittplatsare så ska jag ha förtur till sittsen. Inte till exakt stol, men jag OCH alla andra som har pyntat sitten förra säsongen ska ha gräddfilen före De andra. Det liksom inkluderades ju i paketet som man shoppade förra säongen. Fixar du den ekvationen?

Vad ska du komma med nu? Tänk...för säkerhets skulll. :D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Talismanen » lör maj 28, 2011 6:48 am

Synd att ni verkade somna där igår på den nalkande nattimmen. Hade varit gott med lite mer morgonunderhållning faktiskt :)
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Coffe #800 » lör maj 28, 2011 7:20 am

på mötet sa dom följande:

Ni som hade abonnemang förra året kommer givet vis ha förtur på era biljetter. ( Punkt )
Ni ska skicka ett MAIL till kansliet, där ni skriver att ni är intresserade av att ha säsongskort till kommande säsong! ( Utropstecken )
I Mailet ska ni skriva Vart ni vill sitta ( det är först nu som man kan säga vart man vill sitta på vilken sektion så att säga ).
Efter att Mailet är skickat till Kansliet så kommer Annelie att granska Mailet LÅSA just DIN plats där du vill sitta.
Efter detta kommer hon skicka tillbaka ett mail där det står något i sil med: " Hej ( Kloker ) Jag har nu läst igenom dina önskemål om sittplatser i nya VIDA ARENA, Om jag har förstått det rätt så vill du sitta på Sektion K - i Mitten.
Jag har nu Låst din plats på Sektion - K - Mitten BIljetten kommer kunna hämtas på Kansliet från och med TORSDAG 2 JUNI, Betalning sker via Kontantkort. OBS! Ingen Avbetalning kommer att kunna genomföras utan det är hela summan på en gång! ( Utropstecken )
/ MVH Annelie Växjö Lakers

Någonting istil med detta kommer kommer säkert mailet att innefatta... några frågor?
jag tycker det är ganska glasklart!
På så vist får du förtur, utan att ens behöva lyfta Asset från stolen/soffan...
Smidigare kan de bara inte bli.

Så förslagsvis Ni som skickat mailet ( för ett bra tag sedan )
skicka ett Nytt mail med alla uppgifter vart ni vill sitta med mera med mera så kommer ni säkert att få era platser... va inte så Oroliga ;)
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Power Play » lör maj 28, 2011 7:39 am

Jävligt mycket käft och jävligt lite verkstad på somliga härinne. I vanlig ordning sitter man här inne och spyr all sköns skit, i stället för att som vilken normalbegåvad som helst, ta arslet ur vagnen och ställa de frågor man har till dem som sitter på svaret. Hur svårt kan det vara?

Tycker man det är så jobbigt och svårt att agera själv, föreslår jag en flytt till lämpligt stort rött land i öster där man som innevånare inte behöver varken tänka eller agera själv. Allt sköts av de icke folkvalda. Så. I väg.

Ursäkta mig alla goa och glada supportrar och människor härinne, men blir bara så jävla trött...
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon

Inläggav A-sta » lör maj 28, 2011 8:36 am

Man tackar och tar emot PP!
Tycker ändå att spannet på tre dagar inbjuder till trubbel och missnöje.
Ca 1000 sittplatser som ska hanteras på tre dagar!
Vi får väl se vilka som är normalbegåvade eller inte.
Arbetsbördan för kansliet blir enorm!
Men man tackar för omdömmet.
Diskussionen kan vi ta när vi ses.
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon

Inläggav Power Play » lör maj 28, 2011 9:44 am

Mitt omdöme omfattade inte dig, A-sta.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon

Inläggav dolitle » lör maj 28, 2011 10:25 am

Kloker,

Se där ett svar på frågan.
Det är så det kommer vara.
Ni som hade abonnemang förra säsongen kommer vara garanterade en stol i Vida Arena.
Se även coffes svar.

Det är mkt enklare att få svar på frågor om man skriver det man menar och inte försöker klä sig i för stora skor för att få lite uppmärksamhet bakom tangentbordet.
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 10:43 am

dolitle skrev:Det är mkt enklare att få svar på frågor om man skriver det man menar och inte försöker klä sig i för stora skor för att få lite uppmärksamhet bakom tangentbordet.

Svaret som jag gav dig har jag ju antytt hela tiden. Men du fattade tydligen inte poängen förrän jag beskrev det hela på dagissvenska för dig. Och för det andra, jag sitter inte bakom tangentbordet. Jag sitter på det och pletar med mina fötter. Stl 32.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav IceWOMEN » lör maj 28, 2011 11:06 am

Kloker skrev:Vad fan tror du? Intresseanmälan är mailad med klara och tydliga bokstäver för länge sedan. Tror du jag är dum i huvudet och inte kan syna och förstå en text?

Jag och flera med mig väntar fortfarande på VIP-väljandet av stolar.

Med den attityden mot någon som försöker hjälpa ska man inte ha någon hjälp. PUNKT!
Användarvisningsbild
IceWOMEN
Forumdemon

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 11:19 am

Wooops, en dag för sent Skrinnartjejen. Försöker hjälpa? Att du tar för givet att en person som startar en Topic (moi) inte läser det finstilta beträffande vad som gäller och krävs är aningen förutfattat. Punkt!

Jag har tagit saken i egen hand. Tur var det. Annars så hade det hela runnit ut i sanden. Tyvärr.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav dolitle » lör maj 28, 2011 11:29 am

Kloker,
Betraktarens öga.

Antyder - om du så säkert har en bestämd uppfattning, varför inte skriva den direkt då?

Det finns ett ordspråk som säger ungf: Stor i orden, liten på jorden.
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 11:32 am

dolitle skrev:Det finns ett ordspråk som säger ungf: Stor i orden, liten på jorden.

Utveckla. Jag är idel öra. (betraktarens öga?)
dolitle skrev:Antyder - om du så säkert har en bestämd uppfattning, varför inte skriva den direkt då?
Det har jag ju gjort hela tiden. Har du inte fattat det än?

På tal om ordspråk, jag har två jävligt bra - dolitle;
- Gå inte på berg när det finns småsten.
- Gode Kloker, hjälp mig att hålla min stora trut tills jag har tänkt efter.

Halleluleja!!!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav Coffe #800 » lör maj 28, 2011 12:06 pm

fan va tradiga ni är helt seriöst ...
finns ett annat ordspråk som säger

KÄRLEK BÖRJAR ALLTID MED BRÅK

PUNKT SLUT !!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Anders83 » lör maj 28, 2011 12:49 pm

Nu går vi tillbaka till tråden!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakershjärta71 » lör maj 28, 2011 1:26 pm

dolitle skrev:Hej Kloker,

Du behöver inte försöka hävda dig här, vi tycker om dig som du är ändå.
MEN!!...då har ju allt ALLT varit en LÖGN! 8O Då har ju jag OCKSÅ varit omtyckt!! :D

Eller vad säger du Powerplay?

:roflol: :roflol: :roflol:

Sorry chefen, men kunde inte låta bli :wink:
Back to the troad!

Det känns ju efter det som sas på mötet om biljetter att det bästa är, att köpa abonnemang för ståplats för att vara säker på att få biljett till samtliga hemmamatcher. Trycket efter enkla ståplatsbiljetter lär bli "mördande" till alla matcher.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav AN » lör maj 28, 2011 2:37 pm

Men ni som var på årsmötet och som i vissa fall har bra kontakter kan väl be ngn på kansliet att gå ut med relevant information om hur vi som hade säsongskort förra året ska göra.

Alldelels oavsett vad vi menar med uttrycket förtur, så stod det så här i ett nyhetsmeddelande den 8 april

"Om du redan har abonnemang så kommer du ha förtur till Vida Arena. Vill du förlänga ditt abonnemang ska du maila ditt intresse med antal stolar och kontaktuppgifter till: info@vaxjolakers.se"

Jag mailade omedelbart och anmälde mitt intresse i enlighet med ovanstående, berättade vilka stolar jag hade under 10-11 och sa att jag gärna skulle vilja ha motsvarande platser i Vida. Sedan dess inget svar förrän jag nu läser på hemsidan att jag ska slåss med alla andra på nätet kl 10 på torsdag. Sanmtidigt citerar SmP Anders Öhman som säger att säsongskorten säljer mycket bra - till vem undrar jag då?

Jag kommer givetvis att stå i trapphuset till kansliet kl 8 på måndag morgon för att försöka få klarhet i detta. Men för att inte alla vi som hade privata säsongskort förra året (hur många var vi? 1000?) ska trängas där så kan väl någon av er härinne som ha bra och direkta kontakter med kansliet be dem att lägga ut info redan under helgen om hur detta ska gå till.

Jag kan smita från jobbet på måndag morgon, men hur många kan det?

Detta verkar som en total informationsmiss, som lätt kan repereras. Eller hur? Men det krävs ju någon sorts organisationsansträngning för att fixa detta innan torsdag kl 10.
Användarvisningsbild
AN
Forumentusiast

Inläggav AN » lör maj 28, 2011 3:12 pm

Kan inte låta bli att också citera formuleringen i texten på hemsidan, som skapar all oro:

"Biljetter kan endast bokas via webbiljett.se från och med torsdag."

Så den som på årsmötet säger att tidigare abbonemnagsinnehavare ska ha förtur talar ju direkt emot vad som står på hemsidan.
Användarvisningsbild
AN
Forumentusiast

Inläggav Kloker » lör maj 28, 2011 3:37 pm

AN, jag håller med dig. Skitdåligt av VLH. Min rekommendation är att du kontaktar Dolitle. Han är en hyvens rättsskipare. Dock, tråkigt nog, stundtals krokiga fingrar med mysrosa pekpinnar och desillusionerade tillrättavisanden. Men det får man liksom acceptera som myteriskribent. Det han inte vet är inte värt att veta. Dolitle kan i sitt esse spinna sin turbogallimatias likt som Belsebubb läser biblen och då måste man filtrera bokstäverna.

Dolitle är dessutom styrelsemedlem i LL. Försök där.

Lycka till.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist

Inläggav PutteA » lör maj 28, 2011 4:27 pm

Får bara fråga en sak, att saker är vansinnigt dåligt av Lakers i denna fråga, grundar du den på att du helt enkelt inte litar på VLH, eftersom du tydligen redan för längesedan skickat ditt mail till kansliet och påtalat att du vill fortsätta som abonnent även kommande säsong. Om så är fallet upprepar jag det fakto att du bör ringa till kansliet och kolla upp så allt är grönt istället för att kasta detta förtret över forumet. Här finns ingen som sitter på den fakta som tex Annelie Theander gör på kansliet.När du pratat med henne och det visar sig att du och kanske många andra hamnat mellan stolarna, då håller jag med dig, tvi vale säger jag med då. ;)

Men tills du skaffat sig lite info i frågan är bara ditt gnäll irriterande. Och detta gäller ju även AN. Har du ringt och påpekat ditt intresse att fortsätta som abonnent, och i så fall har du ringt och kollat så allt är ok?

Jag hade en som försökt att nå mig under lördagen för att kunna beställa LL-kortet. Mailen gick tydligen inte fram, och hon försökte nå mig på telefon, men upptaget hela tiden. Då åkte hon hit... klockrent, så hade jag med gjort.
Så i värsta fall, ta cyckeln, hojjen, bilen, eller varför inte jogga ner till kansliet och ta ett snack på måndag. Då hade jag i alla fall vart lugnare!!
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav out4speed » lör maj 28, 2011 4:36 pm

Mycket bra svar Coffe , som vanligt informativt och bra till skillnad mot många andras där det bara ska kastas skit. :clap:

Med andra ord måste vi som mailade tidigt maila igen och i det nya mailet ange var vi vill sitta , så infomationen från lakers har vart bristfällig, lite synd att inte lakers kunde lämnat ut den här informationen , jag liksom en del andra blir ju lite frustrerade när vi HAR mailat precis som vi blivit informerade men sen händer inget, och har de då redan högt tryck så sitter man ju snält och väntar istället för att hetsa dem ännumer.

Jag då ska de få ett mail till från mej där vi en gång till ber om att få sittplatser och kostnaden för de vi vill ha.

OBS Niles behöver inte svara på detta , är fullt nöjd utan dina svar!

Christian

Ps Om Du som håller i aktiv sittplats läser detta vore jag jättetacksam om du sände ett priv mess med lite info om hur det går med det och vilken sektion i så fall :-)

Coffe #800 skrev:på mötet sa dom följande:

Ni som hade abonnemang förra året kommer givet vis ha förtur på era biljetter. ( Punkt )
Ni ska skicka ett MAIL till kansliet, där ni skriver att ni är intresserade av att ha säsongskort till kommande säsong! ( Utropstecken )
I Mailet ska ni skriva Vart ni vill sitta ( det är först nu som man kan säga vart man vill sitta på vilken sektion så att säga ).
Efter att Mailet är skickat till Kansliet så kommer Annelie att granska Mailet LÅSA just DIN plats där du vill sitta.
Efter detta kommer hon skicka tillbaka ett mail där det står något i sil med: " Hej ( Kloker ) Jag har nu läst igenom dina önskemål om sittplatser i nya VIDA ARENA, Om jag har förstått det rätt så vill du sitta på Sektion K - i Mitten.
Jag har nu Låst din plats på Sektion - K - Mitten BIljetten kommer kunna hämtas på Kansliet från och med TORSDAG 2 JUNI, Betalning sker via Kontantkort. OBS! Ingen Avbetalning kommer att kunna genomföras utan det är hela summan på en gång! ( Utropstecken )
/ MVH Annelie Växjö Lakers

Någonting istil med detta kommer kommer säkert mailet att innefatta... några frågor?
jag tycker det är ganska glasklart!
På så vist får du förtur, utan att ens behöva lyfta Asset från stolen/soffan...
Smidigare kan de bara inte bli.

Så förslagsvis Ni som skickat mailet ( för ett bra tag sedan )
skicka ett Nytt mail med alla uppgifter vart ni vill sitta med mera med mera så kommer ni säkert att få era platser... va inte så Oroliga ;)
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav AN » lör maj 28, 2011 4:42 pm

Jo Putte, du har ju rätt i grunden. Samtidigt har jag tänkt så här: Gänget på kansliet har skitmycket att göra, jag ska inte störa dem med med något som sannolikt fungerar precis lika bra som det har gjort förr om åren. Jag har suttit stilla i båten ocbh väntat på att de säger nog något på hemsida endera dagen och så är allt klart.

Detta blir ju inte ett problem förrän det dyker upp en text som säger att nu släpps säsongsbiljetterna till allmänheten och den enda möjligheten att boka är via nätet from torsdag kl 10. Då blir jag jag bekymrad eftersom det inte sägs något om hur jag ska få tag i mina säsongskort, som enligt all tidigare information ska fördelas med förtur (det är inte mitt ord eller uttryck utan det är så det stod på hemsidan och som Roger Johansson tidigare har skrivit här på forumet). Om den informationen som gavs på årsmötet bara hade fått ett par rader i texten på hemsidan så hade allt varit frid och fröjd - framför allt om man hade sagt att ni alla som skrev till oss redan i april kommker att få besked om era biljetter innan torsdag.

Det kan ju vara så att det bara jag och någon till som inte fått någon info - och då löser sig väl allt på måndag morgon. Men om vi är ett x antal personer som hade kort förra säsongen som ALLA undrar vad som står på, då har vi ju ett problem som vi måste hjälpas åt att lösa.

Men, kommer det inte upp några nya informationer på VLH sidan under helgen så är det ju bara att gå till kansliet på måndag morgon - det gör i alla fall jag.
Användarvisningsbild
AN
Forumentusiast

Inläggav PutteA » lör maj 28, 2011 6:08 pm

Kanon AN, lugnt och behärskat, sånt gillar jag!! ;) Känner du oro över dina biljetter ska du inte tveka att ringa kansliet och kolla med Annelie hur det ligger till. Visst är dom överhopade av jobb, det är väl bara förnamnet då dom inte är så många som jobbar med detta, men samtidigt ska man inte ta hänsyn till det till döedagar för då finns ju risken att du kanske inte får nått abonnemang. Så tveka inte, ring på måndag eller åk ner!!
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Jimpan » lör maj 28, 2011 7:59 pm

Ett STORT tack till de som representerat LL iförhandlingarna till detta förmånliga erbjudande. Helt fantastiskt att få fram ett sånt här avtal med Lakers. BRA JOBBAT :lol: :clap: :clap:
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs

FöregåendeNästa

Återgå till Hockey