Carl XVI Gustav

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Carl XVI Gustav

Inläggav Lakershjärta71 » tis maj 31, 2011 11:03 am

Frågan står sig..

Ljuger Kungen?

Det hade varit intressant att få veta vad experter som kan läsa av kroppspråk kan få ut av huruvida Kungen möjligen "skruvar" på sanningen eller ej. Hur som helst..

Om en kung går på strippklubbar eller går på privatfester med "lättklädda" damer, ja vad de nu gör på de där festerna, hm..är det rena rama orgierna, eller? Det vet vi ju inte. Skadar detta mer än att kriminella ha hjälpt till att anordna dessa "fester"? Det anser inte jag. Möjligen att Drottningen och resten av hans familj tar skada av denna pinsamhet. Men vilka högt uppsatta personer i näringslivet som helst tycks ha gått på porrklubb nångång för att slösa pengar på att "koppla av", så speciellt ovanligt är det nog inte. Kungen själv säger att han inte kan påminna sig om, att han har varit på strippklubb eller porrklubb eller ens på dessa "fester" med hans kompisar som bl.a. har anordnats av kriminella. Skulle Kungen ljuga om allt detta, så kan jag inte i min vildaste fantasi tänka mig att Kungen går ut och erkänner detta för hela svenska folket.
Senast redigerad av Lakershjärta71 ons jun 01, 2011 8:04 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Re: Kung Carl Gustav XVI

Inläggav Piggelin » tis maj 31, 2011 11:29 am

Det verkar som han har väldigt dåligt minne. Han måste tänka efter och fundera på, om han har varit på en porrklubb. Han är inte riktigt säker själv. :ajaj:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav ratscore » tis maj 31, 2011 11:39 am

Jag försöker tänka mig vad jag hade gjort om jag varit kung...
...Jävlar vilka oanständiga tankar som dyker upp 8O

"Tja babe, jag är KUNG!" - finns det någon bättre raggningsreplik? :D
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs

Inläggav Klonis » tis maj 31, 2011 11:41 am

Forza Kungen!!!!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Inläggav friberg » tis maj 31, 2011 12:01 pm

klart han ljuger om det ,allt för att det inte ska skada monarkin och familjen men som ja sa te en att det är bättre han lägger upp korten på bordet och förklarar allt istället för att slingra sig.
ja tror det skulle gynna honom istället.
friberg
c/o LL´s Forum

Inläggav serra » tis maj 31, 2011 12:39 pm

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Anders83 » tis maj 31, 2011 2:39 pm

Hope the pussy was goood och cock on Kungen !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakershjärta71 » tis maj 31, 2011 3:59 pm

Piggelin skrev:Det verkar som han har väldigt dåligt minne. Han måste tänka efter och fundera på, om han har varit på en porrklubb. Han är inte riktigt säker själv. :ajaj:
Tänk på att Kungen är gammal. Han kanske är på väg att bli senil. RiiiiiSPEKT!! :wink:
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav Jimpan » tis maj 31, 2011 9:41 pm

Vafan, han är ju inte mer än man den stackarn :wink:
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs

Inläggav buck » ons jun 01, 2011 8:54 am

Jag tycker Kungen är fullständigt olämplig och inkompetent att ha på ett sånt ämbete som statschef..

Avskaffa monarkin och låt kungen och hans lata ungar försörja sig själva...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Huskil » ons jun 01, 2011 11:08 am

Detta är ju ren mobbning av Våran kung! Jag har alltid verkligen hatat mobbing! I skola, på jobb, ja överallt! Låt den stackars mannen vara ifred! Jag har en känsla av att han lider tillräckligt inför sin familj och funderar hur fan han ska lappa ihop äktenskapet. När jag gick högvakten en gång i tiden så såg jag Kungen lite på arslet om man säger så. Jag tänkte då att han funkar precis som oss andra. Super till det ibland! Sen får man tycka vad man vill om Monarki! Och vad Silvias Farsa gjort under andra världskriget! Nu börjar vi prata riktigt lågvattenmärke! Hur fan ska man som barn kunna stå till svars för vad föräldrarna hittat på! Skrämmande journalistik! Cyniska journalister som gör detta för egen profit! Är det här det ända sättet att avskaffa Monarkin?
Hockeyfantast
Huskil
Forumamatör

Inläggav Varanen » ons jun 01, 2011 11:46 am

Man kan ju säga mycket om mediabevakningen runt Kungahuset och monarkin genom åren, men den kan knappast anses som överdrivet kritisk eller särskilt nitisk. I mina ögon definierar den snarare utrycket "fredagsmys med my little pony" :wink:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav dolitle » ons jun 01, 2011 11:53 am

Snyft snyft
låt mig vara
ge mig pengarna och skit i vad jag och min familj gör
är ni så mycket bättre själva?? snyft snyft

Handlar man en toblerone med fel kort ska man hängas och vara förevigt hatad.
Men är man avlad till ett ämbete och endast kan dömas ifall man begår folkmord så ska ingen lägga sig i vad man gör. Och redovisa vad det största socialbidraget i detta land går till, apanaget, phaaa varför då? 8O

Ja gisses vad våra medier har granskat kungahuset hårt.... missade dom att publicera sakerna som hände på 80- och 90-talet. Samlade liksom ihop det till en nyhet 2011.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Huskil » ons jun 01, 2011 12:21 pm

Självklart ska Kungahuset granskas! Det jag vänder mig emot är snaskigheterna! Jävla hänt i veckan! Men som min förra fru beskrev så målande: Alla ser likadana ut när dem skiter! Sen när några b-jounalister, med hjälp av en av Sveriges största gangsters försöker tjäna en rejäl profit på en annans olycka. Det behöver inte vara Kungen utan vem som helst! Jag blir förbannad på synismen i samhället!
Hockeyfantast
Huskil
Forumamatör

Inläggav PutteA » ons jun 01, 2011 12:50 pm

Håller med dig hela vägen Huskil!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Piggelin » ons jun 01, 2011 1:01 pm

Vem fan är Kung Carl Gustav XVI som tråden heter?? Han heter väl Carl XVI Gustav.
Sedan måste jag säga att det är inte mycket till kung om han inte har varit på en porrklubb. Ja, nu minns han ju inte om han har varit där eller inte. Kan vi ha en kung med så dåligt minne?
Varje man med självaktning har väl varit på porrklubb.
Nä, Carl XVI Gustav är det inte mycket stake i.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav Anders L » ons jun 01, 2011 2:30 pm

Han kanske är från Tengsry? :eyecrazy:
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon

Kung Carl Gustav XVI

Inläggav Power Play » ons jun 01, 2011 3:08 pm

Ni som hejar på denna jakt på kungen, det är helt okej att inte gilla kungen. Precis som det är okej att inte gilla isglass. Ställ istället frågan utifrån vad det egentligen handlar om som Huskil bl.a. (och jag också för den delen) ogillar och ifrågasätter; Är det okej att, utan att bevisa sin sak, sätta igång en häxjakt på en person? Skit i om det så är påven eller er otrevliga granne. Är det okej att påstå att jag har bilder på när du förgriper dig på ett barn? Att ringa pressen som sen publicerar spaltmeter om dig och dessa påstådda bilder, utan att NÅGON ifrågasätter varför inte bilderna då visas?

Tyck vad ni vill om kungen, eller vem annan som helst för den delen, men skilj på äpplen och päron.

Jag tycker det är för jävligt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon

Inläggav alfax » ons jun 01, 2011 4:49 pm

Och jag håller med dej Power Play,rena löjan dessa skriverier.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav IceWOMEN » ons jun 01, 2011 6:08 pm

Instämmer helt PP :!: Vad HMK har roat sig med privat utom eller inom äktenskapet angår ingen annan än honom själv och hans familj. OM det hade funnits olämpliga omanipulerade bilder hade Maffiosen för längesedan fått betalt vad han hade velat ha för dem om han bara hade slagit en signal till t ex tyska BildZeitung.
Användarvisningsbild
IceWOMEN
Forumdemon

Re: Carl XVI Gustav

Inläggav Räven » ons jun 01, 2011 9:35 pm

Tänk att man skulle få uppleva att gangsters i Sverige är de som talar sanningen. Mitt råd är att täppa till dessa jävlar, så att de aldrig kan prata mer och i dessa räknar jag in både Aftonbladet och TV4.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Carl XVI Gustav

Inläggav Charlamov » tor jun 02, 2011 3:02 pm

En kung är ingen äkta kung om han inte tar sig friheter som att gå på sexklubb. Kungar har i alla tider kunnat lyfta på flickors kjolar utan att bli ifrågasatta. Oavsett i vilket land han regerar. Politiker däremot har missuppfattat sin roll om dom tror sig kunna bete som en kung. Problemet med C16G är att han inte vågar stå för sin "rätt" och erkänna i TV.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav Power Play » tor jun 02, 2011 4:19 pm

Hur kan du veta att det finns något att erkänna, Charlamov? Det är det som jag tycker är pudelns kärna, att det räcker att någon PÅSTÅR att det finns bilder, för att sätta igång detta drev. Och plötsligt argumenterar alla utifrån att bilderna verkligen FINNS!?! Ta liknelsen jag gjorde några inlägg längre upp och sätt er i positionen som den anklagade pedofilen...

Skit i kungen. Han får väl för fasen springa på tusen porrklubbar. Jag kunde inte bry mig mindre. Men va fan är det för journalistik????? Att det ens är TILLÅTET att göra så här?? Någon säger att någan har bilder där någon ser ut som att eventuellt vara någon?!?! Och resultatet av denna häxjakt förstör en annan människas liv och familj. För en bild som ingen VET existerar, mer än de som PÅSTÅR att den gör det.

Ja halleluja.....
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon

Carl XVI Gustav

Inläggav Lakersfan_03 » tor jun 02, 2011 4:26 pm

Avsätt kungen så slipper vi allt skitsnack. Kan någon människa göra mindre nytta än han gjort .
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Power Play » tor jun 02, 2011 4:34 pm

Jag är av annan åsikt än den du redovisar i din andra mening, Lakersfan. Men ska han avsättas så avsätt honom då på goda och riktiga grunder - inte genom anklagelser som inte är satta i bevis.

Tilläggas bör att jag fullt ut respekterar de som inte vill ha monarki, även om jag är av motsatt uppfattning. Det tråkiga är att jag är övertygad om att det är hit de som bedriver häxjakten ville komma med snacket om "kanske-bilderna". De VET att svenska folket blir ytterst upprörda så fort det handlar om något som kan liknas vid porr, sex och nakna kroppar. Tragiskt bara att svenskarna går på det, och ramlar rakt ner i fällan.

Samtidigt sitter journalisterna och skrattar sig hålögda över att de lyckats. Igen...
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon

Inläggav Lakershjärta71 » tor jun 02, 2011 11:48 pm

Power Play skrev:Skit i kungen. Han får väl för fasen springa på tusen porrklubbar. Jag kunde inte bry mig mindre. Men va fan är det för journalistik????? Att det ens är TILLÅTET att göra så här?? Någon säger att någan har bilder där någon ser ut som att eventuellt vara någon?!?! Och resultatet av denna häxjakt förstör en annan människas liv och familj. För en bild som ingen VET existerar, mer än de som PÅSTÅR att den gör det.

Ja halleluja.....
Aftonbladets chefsredaktör sa i tv häromdagen att bilderna finns, att han har sett dom, å därför tror han att hans tidning kan skriva vad som helst!?? Hur fan vet han isf att de är äkta och inte manipulerade? "Bilderna finns", sa han. Vilka "bilder"????
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic