Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Sektion P!
Ska vi inte prata om laget och om silly season heller då?? Ska vi maila Evertsson då som skulle vara rätt "instans", eller?ratscore skrev:Varför inte ställa frågan till rätt instans?
Menar du att det betyder, att jag med ståplatsabonnemang sektion H (2900:-) kommer att bli kallad till kansliet vid ett tillfälle under sommaren för biljettfotografering? Det står ju ingen * vad som gäller för oss??PutteA skrev:Ståplatser
Sektion H Aktiva Ledare och Spelare* 125 st 795:-
Sektion H Lakers Lakejer** 500 st 1 950:-
Sektion H 2 900:-
Sektion H 7-17 år 1 395:-
* Biljetter bokas på tid och plats som anges av Växjö Lakers Ungdom och sker i samband
med biljettfotografering. Kortet är personligt.
** Biljetter bokas på tid och plats som anges av Lakers Lakejer och sker i samband med
biljettfotografering. Kortet är personligt.
Alltså kan vem som helst utnyttja mitt säsongskort ifall jag exempelvis skulle tappa det på gatan, och någon människa eller ett djur (hehe!) plockar upp den "nöjt" därifrån. Måste jag då köpa ett nytt ståplatsabonnemang värt 2900:- såvida det finns kvar, eller får jag nöja mig med att köpa lösa ståplatsbiljetter för 140:-/match?PutteA skrev:Nä, det betyder att 2900-kortet INTE är personligt! Har för mig det stod nånstans att alla kort kunde hämtas ut fr.o.m början av september, men är inte säker. Men om du tittar på prislistan igen så har 795-kortet en stjärna efter sig och LL-kortet har två, sen finns det en förklaring till dessa stjärnor. Dock inga stjärnor efter 2900-kortet!!
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster