Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jo, jag hoppas också att Karlskrona gör ett bra år i ettan och de får mer än gärna ta klivet upp och precis som andra tycker, så får de gärna ta den på bekostnad av ett lag som ligger sydost om oss.
pedda skrev:Räven skrev:Jo, jag hoppas också att Karlskrona gör ett bra år i ettan och de får mer än gärna ta klivet upp och precis som andra tycker, så får de gärna ta den på bekostnad av ett lag som ligger sydost om oss.
Amen to that!
Lakershjärta71 skrev:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?
Malul skrev:Det som vore häftigt vore o ha karl-oskar cup med Linn'e Hockey, Alvesta,Diö och Lakers J-20!
Hur kan du påstå att jag har missat det när jag var på stortorget och firade ES-avancemanget? Jag får det inte att gå ihop, piggelin!?Piggelin skrev:Lakershjärta71 skrev:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?
Jag tror 71:an har missat att vi har gått upp i Elitserien och bygger ny Arena m.m.
Lakershjärta71 skrev:Hur kan du påstå att jag har missat det när jag var på stortorget och firade ES-avancemanget? Jag får det inte att gå ihop, piggelin!?Piggelin skrev:Lakershjärta71 skrev:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?
Jag tror 71:an har missat att vi har gått upp i Elitserien och bygger ny Arena m.m.
norje skrev:skönt med ignore knappen
Pust på dig också PutteA..PutteA skrev:Pust.......
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster