Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Till både Coffe och Svartvadet! Vem var det som sa att jag inte skulle ställa så höga krav eller kritisera Lakers eller LL för att man inte kunde fixa några t-shirts till hockeyresan den 13/9! Det är ff semestertider, och nu spyr ni själva galla över Lakers och Peo för att han inte kunde intervjua spelare och att det inte fanns nummer på tröjor osv. Herregud alltså! Mig kan ni hacka på! Ni är ju HELT otroliga!Coffe #800 skrev:Håller faktiskt med dej Svartis !
tråkigt att inte höra en enda lite intervju... det e fan i mej illa !!
att tröjorna inte är klara har men tryckeri och tillverkning att göra... dom har helt enkelt inte hunnit med i semester tiderna...
riktigt kul att det är igång igen!
men tråkigt att de inte var en enda intervju... hmm...
Primeau skrev:Jag kan bara lägga till att Brad Moran såg ut att längta härifrån. Jag förstår honom.
Jocke86 skrev:Var det mycket folk?
Niles skrev:Jocke86 skrev:Var det mycket folk?
Ja, det var mycket folk. Klart mer än förra året. 1389 eller nåt sånt
Svartvadet skrev:Primeau skrev:Jag kan bara lägga till att Brad Moran såg ut att längta härifrån. Jag förstår honom.
Jo, han har ju spelat i Skellefteå, så detta måste ha känts som div.2 för honom
Ericsson skrev:Ja!!!! Jag menar verkligen JAAAAAAAAAAA ALLA måste ju verkligen spela som om dom tillhör NHL TOP STAR Ligan när dom kommer in på isen.. Förfan gubbar, ha respekt för att det är FÖRSTA... Jag säger det FÖRSTA isträningen på 4 månader...
Hör jag någon lipa nu? Mm, kanske men så är det.
Har ni sett Moran gå in på isträning innan eller? Vad har ni att jämföra me... Just de, ja tänkte väl de..
Skärpning..
milkman skrev:Det första ispasset genomfördes på Jk:s begäran på detta sätt !! inga intervjuver,inget ploj ! mest hockey, det var såhär JK vill ha det , han är superfokuserad på att det ska bli en sjuhelvetes resa denna säsong det lovar jag .
milkman skrev:Det första ispasset genomfördes på Jk:s begäran på detta sätt !! inga intervjuver,inget ploj ! mest hockey, det var såhär JK vill ha det , han är superfokuserad på att det ska bli en sjuhelvetes resa denna säsong det lovar jag .
Lakershjärta71 skrev:Instämmer ang finska backen. Han visade prov på bländande klubbteknik och skytte.
Sedan i slutet på matchträningen så gjorde Kallio en ruggigt snabb fintpassning upp till backen på blå, som nästan fintade bort mig till andra sidan läktaren!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster