Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:FInnns ju bilder nu på sektion G och ståplats. De som sitter närmst klacken kommer väl inte ha skitbra sikt åt ena hörnet? eller?
Någon som varit inne i arenan och tittat?
Lakersfan_03 skrev:Vill VLH ha endast sittplats i hallen så får dem det.
ingen verkar bry sig ändå.
widiot skrev:Sektion G är aktiv sittplats, men varför skulle man inte se om man sitter där? Antar att jag inte är tillräckligt insatt i bygget på så sätt, men tycker det låter ytterst märkligt.
Klonis skrev:Lakersfan_03 skrev:FInnns ju bilder nu på sektion G och ståplats. De som sitter närmst klacken kommer väl inte ha skitbra sikt åt ena hörnet? eller?
Någon som varit inne i arenan och tittat?
Precis som Coffe skrev så är det en aktiv sitt som iblad står ibland sitter det har dom som köpt biljetter dit blivit informerade om och därför är dessa lite billigare jag tror det blir kanon till slut iaf
Lakersfan_03 skrev:Aktiv sitt uppfattade jag som: En sittplats som sjunger. Inte en sittplats som står. En sittplats för mig är en sittplats..
Lakersfan_03 skrev:Perfekt vart har du läst det ?
ON THE WAY UP skrev:det kan väl ändå inte vara möjligt? Då försvinner ju ytterligare ett par hundra stå!
Då känns det ju som att man vill få in så mycket sittplatser som möjligt för att tillgodose förfrågan från bussbolag och företag.
Dom som blir lidande är ståplats publiken.
Är det inte dags för arena bolaget att lägga korten på bordet, där man redovisar hur man tänkt lösa problemet!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst