Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:Då får det bli ett sådant framöver.
Hoppas det kan få ruljansen i baren att bli bättre,folk smed planer och löste problemen genom att dela upp sig och låta någon gå fem minuter innan periodsluten för att kunna köpa.
alfax skrev:Arenakortet är kanon att ha ,om alla använde det skulle det göra mycket för köerna.
Cobra skrev:Ser inte meningen med detta kort ur kundperspektiv för närvarande. Varför ska man binda upp kapital när det går precis lika fort att betala med kredit-/betalkort? Jag hoppas att det kommer mervärden i form av rabatter och erbjudanden, vilket jag tror mig ha läst någonstans. Men alla som vill stötta Lakers bör ju skaffa ett direkt, för att få in pengar innan man sålt något är alltid trevligt för företagen .
Charlamov skrev:Jag ser framför mig Serra stående i kön till baren, törstig och högljudd som en PAOK grek. Efter 8 min kommer han fram, beställer 1 öl, räcker fram Arenakortet, tar en klunk öl under tiden som servitrisen/tören drar kortet och får till svar - du har ingen täckning på kortet . Och sen bara cash i libran.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster