Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Där måste ju ordningsvakterna ta kontroll över situationen
vlk skrev:Är det klart att det bli tak över bortastå
Malul skrev:Thelemakos,om bortastå ska bestå av en flock som igår så gör det inget.Ingen av dom hade väl åldern inne för att köpa öl på krogen ens.
Thelemakos skrev:Skaffar ni tak på bortastå så kommer ni ju aldrig få några bortafans på matcherna. Beroende på exakt hur taket ser ut.
Men eran bortastå är redan dåligt placerad, av det jag har sett på tv-bilderna. Så lågt det bara går med plexit rätt framför ansiktet vilket dödar mkt av sången, sen med ett tak över så äre rena natta. Då finns det inte ens nån idé att försöka sjunga.
Baloo skrev:Thelemakos skrev:Skaffar ni tak på bortastå så kommer ni ju aldrig få några bortafans på matcherna. Beroende på exakt hur taket ser ut.
Men eran bortastå är redan dåligt placerad, av det jag har sett på tv-bilderna. Så lågt det bara går med plexit rätt framför ansiktet vilket dödar mkt av sången, sen med ett tak över så äre rena natta. Då finns det inte ens nån idé att försöka sjunga.
Skulle ju faktiskt funka med ett plexi och då är det ju inte "rena natta"
PutteA skrev:Men det är ju som vanligt östgötarna är i farten. När RBK var i ES senast höll dom väl på att plocka isär hela Lindab Arena har jag för mig. Bedrövliga.
Inlägg via Tapatalk
vlk skrev:Jag tyckte mest synd om dem som hade betalt dyra sittplatser bakom bortastå. Efter en period gapade denna sektion i stort sett tom. Ingen kunde var där då bortafans stod upp på varandra och skrek mot sittplats. Några bortafans envisades med att stå på varandra och höll sig i räcket på sittplats. Mitt förslag är att från sittplatssektionen sätta ett utåtgående plexiglas så att bortastå inte kan störa på det sätt som var i går. Annars får vi en helt tom läktarsektion.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster