Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daste skrev:Maskotten får sig en liten eloge, även om jag inte gillar sånt. Det hör väl till antar jag. Dock funderar jag på om man inte skulle prata sig samman med honom/henne - För idag så får man ju ändå säga att han gjorde några försök att få igång vår sida av publiken, men de flesta - mig bland annat - var nog inte helt vana vid att ha ett gosedjur från kolmårdens souvenirbutik lallandes på plan. Tänk däremot om man hade en ramsa som man körde igång tillsammans med honom - det skulle kunna bli ganska bra. Eller bara spela med i larverierna. =)
mollers skrev:dimman tror jag att lakers skickade ut medvetet för att lasern skulle få mer effekt, såg att det pyste lite gas över f sektionen. Sen att dom inte kunde få bort dimman är ju något dom måste lära sig
Var det bara jag som störde mig på att vi skickade in ett Lejon som maskot när vi har Linköping WHITE LIONS på besök...!?
alfax skrev:Ganska normala priser likvärdigt med andra arenor.
Malul skrev:ingen som har svar på frågan om publiksiffran?
tog vi helt sonika in 5500 personer?
låter helt galet.
IceWOMEN skrev:Var det bara jag som störde mig på att vi skickade in ett Lejon som maskot när vi har Linköping WHITE LIONS på besök...!?
Nu råkar både VLH (smålandsvapnet) och White Lions ha ett lejon som symbol.
Klonis skrev:Finns mkt att göra bättre mycket av detta vet personalen om, då det var först igår som dom hade så mkt folk och allt var nytt tror dom kommer att ha en feedback själva och även vi i LLs styrelsen kommer att framföra de synpunkter ni/vi har under veckan till berörda personer
ratscore skrev:IceWOMEN skrev:Var det bara jag som störde mig på att vi skickade in ett Lejon som maskot när vi har Linköping WHITE LIONS på besök...!?
Nu råkar både VLH (smålandsvapnet) och White Lions ha ett lejon som symbol.
Jo, jag är fullt medveten om det... Kändes bara som att deras klack blev mer positivt överraskad än vår... Dessutom ser den ut som Leos Lekland-lejonet (som någon skrev i nån annan tråd).
KalleB skrev:Ljudnivån i baren var bedrövlig hoppas det kommer upp ett undertak där omgående!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst