Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mike Modano skrev:Ok, summa sumarum är att det lär dröja innan vi får mer souvenirer beroende på olika faktorer bla bla...
Men någon jobbar ju iallafall på det efter som jag skickar ett mail till kansliet och får svar från ett annat företag. Det betyder ju att kansliet vidarebefodrat mitt mail till ansvarig och det är ju bra!
Så då väntar vi tålmodigt igen på att saker och ting ska ske även utanför isen!
Snart så blir nog även de utanför isen Eliseriemässiga...
TranåsLakej skrev:Hallooj!!
Shit alltså bor i HV/LHC Land här ju och kommer inte åka på match iaf dom närmaste 5 hemmamatcherna.
Går det på något sätt få tag på dom nya t-shirtsen som lanserades till matchen mot Gnaget eller?
/mvh
Pajas!Coffe #800 skrev:tröttsam.. någåonstans måste man väll sätta en gräns ? jag kan ta fram 1000 OLIKA prickiga tröjor... på varje tröja är det EN extra plutt på...
att ha 5 jävla halsdukar som för den delen är SKIT SNYGGA att välja på är väll inte mycket eller ?
Jag gnäller inte, men jag har en åsikt. Dolitle du får skilja på gnäll och "gnäll"..Om alla har olika åsikter, tycker du att alla gnäller då?dolitle skrev:Varför är 2st det ultimata alternativet?
Gnäll hellre ifall det finns för få alternativ, eller ännu bättre sluta gnälla så jävla mkt jämt.
Tycker det är mycket bra att dom fortsätter plocka fram många souvenirer.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster