Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
rawspont skrev:
Hur som helst, det är väl småtrevligt på ett lagom förlegat sätt. En intressant och pikant detalj i sammanhanget är att arrangemanget utgår ifrån en sängaffär, där det tydligen ska bjudas på möjligheten att prova på. Men det känns ju fräscht. "Hör du Lennart, vad ska dom göra redan kl 15? Matchen börjar ju inte förrän halv 7? Vad fan gillar kvinnor?". "Äh, dom gillar väl möbler och sån där skit. Bord, stolar, sängar! Frugan pratar inte om annat.". "Vi tar väl sängvaruhuset då. Lite bubbel och lite sängar. Fy fan vad bra."
Bra. Så 2011. Och lite fläskfilé på det.
Nu har jag inte sett Växjös damprogram. Säg inte att det är värre? Då går jag och lägger mig igen.
rawspont skrev:Nu i frostgradernas yrvakna kaffedoftande dimma kom det till min kännedom att Timrå också har lagt en X-kromosom-afton till repertoaren.
Klonis skrev:Mycket biljetter kvar ikväll
widiot skrev:Lördag är en ingen dag där man lockar flest folk, tyvärr. Förstår inte heller varför man placerat i princip alla lördagsmatcher i Vida arena klockan 18.30. Om de hade börjat 16.00 så hade inte "hela kvällen varit förstörd", som den ene säger. Medan den andre säger att det är bättre, desto senare på lördagskvällen > alkoholhaltiga drycker
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster