Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Låter helt sinnessjukt. Göra sig av med..Stig? För att ta in en back? Kan ju inte vara sant bara.
Blixten skrev:Det får inte stämma att de skall göra sig av med Saviano!
Han spelar med nästan lika mycket hjärta som Markusson och såna skall man vara rädd om.
Det finns andra som de kan göra sig av med istället.
ratscore skrev:Ni som menar på att Saviano inte räcker till... Vad är det ni ser som jag har missat?
Tycker att han är en av spelarna som VERKLIGEN försöker varenda jäkla byte och kämpar non-stop.
Ingen kan förvänta sig att han ska kunna ta sig förbi vemsomhelst som han gjorde i HA, men då och då kommer ljusglimtarna ändå att synas i ES. Ge honom bara tid!
Varanen skrev:Ett rykte som florerar på finska hockeyforum är att Toni Koivisto (1+0 och +2) kan vara på gång till SM-liga. Frölunda har som bekant inte gjort lysande ekonomiska resultat på sistone. Synd att de inte har något bra på backsidan de är beredda att släppa. Bara 7 backar i truppen.
neilbuzz skrev:Koivisto; nja, asså han är duktig, men hoppas han inte får ett superkontrakt med skyhög lön á la Holös.
saviano har varit minst lika bra som alla svenska forwards i laget, t.om. snäppet vassare enligt mig i en de flesta matcher. Anledningen till att det blir just han är väl antagligen för att han sitter på en hyffsat hög lön, jämfört med de svenska spelarna, och kanske inte riktigt gör skäl för den. Eller tror ni jag är ute och cyklar?
Enligt mig har Saviano varit bättre en Soares nu i slutet, då kan lika väl han gå.
Ericsson skrev:Koivisto har tyvärr inte heller fått den istid han normalt fått i frölunda denna säsongen, spelar i fjärde linen. Att direkt avgöra om han är bättre eller sämre än Saviano genom att jämföra poäng inbördes dessa två är bara rent skräp.
Och ja, Växjö försöker beta av Saviano att gå till en ny klubb, det har varit på tapeten nu i någon vecka redan.
Lite spekulationer om Saviano till SSK?
http://alltomssk.webblogg.se/2011/october/ssk-bor-vara-intresserade-av-saviano.html
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster