Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coffe å jag brukar kalla varandra för PAJAS, så det där behöver du inte bry dig om PutteA..vi har lite glimten i ögat, förstår du..PutteA skrev:Undra hur reaktionen blivit från dig om nån kallat dig PAJAS? Trots smilisen. Troligtvis PM bombning....
Du ska inte tro att alla tror på vad Evertsson säger. Du tror inte att Evertsson ibland kan vilja uttala sig på ett sätt för media av taktiska skäl?Power Play skrev:Du behöver inte tro på Coffe, Hjärtat. Men Evertsson kanske t.o.m DU kan tro på i detta ämne...? Eller?
Lakershjärta71 skrev:Coffe å jag brukar kalla varandra för PAJAS, så det där behöver du inte bry dig om PutteA..vi har lite glimten i ögat, förstår du..PutteA skrev:Undra hur reaktionen blivit från dig om nån kallat dig PAJAS? Trots smilisen. Troligtvis PM bombning....
VA? Jag fick nyss höra att Saviano ska lämna Lakersserra skrev:saviano lämnar inte lakers
Ok, det säger du? F-n ta dig om det inte stämmer då!Coffe #800 skrev:Som jag skrev i ett tidigare inlägg.
plockar man bort Saviano, så plockar man bort 60 % av laget UTANFÖR isen, och i omklädningsrummet!
på ISEN plockar man bort en kille som tillför energi till laget och som alltid ger allt för alla !
inte en Janne i världen att han ska lämna lakers och som sagt, det är säkra källor !!!!
tycker vi kan stryka denna diskussionen här PAJAS ! !
Nu ska du inte ta något för givet, min herre!PutteA skrev:Beror nog snarare på dig än nån annan om diskussionen fortsätter.
Ojdå, ojdå PutteA..det var som f-n!PutteA skrev:Nä, men hörde däremot att Kallio pratar med Åseda. Kan bli tal om utlåning....
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 8 gäster