Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev::clap: Nu känner jag mig lugn inför fortsättningen Här kommer att hända grejer.
Lemieux skrev:Inte för att vara sån nu men uttalar man sig på ett sånt här ställe som ska tolkas som att man sitter inne på information så släpper man den, annars så är man tyst tills man är 100%.. Allt annat tolkas som behov av uppmärksamhet!
vlk skrev:Om nu någon någon gång skulle råka få reda på något namn hoppas jag att vederbörande har vett att knipa käft om detta tills Lakers själva väljer att offentliggöra det. Jag tror att vi ska prata lite i skuggor här och det kan ju vara kittlande nog det.
PutteA skrev:Frågan är dock vad som händer. Det är väldigt tyst överallt, och har varit länge. Inga rykten nånstans. Det finns ju helt klart spelare nu så här innan fönstret, så frågan är, vad väntar man på? Påminner mycket om förra året, kommer ni ihåg 7-0 matchen i Tengsry. Matchen spelades den 31/1 och hela månaden hade vi suktat efter nytt namn. Efter slutsignal stod Evert och JK i båset och pratade om vad som skall göras. Då beslutade man att köra vidare med truppen vi hade, hur tänker man denna gång? 153 timmar kvar.
Primeau skrev:En annan aspekt till varför jag inte tror det kommer fler nyförvärv stavas P-E-N-G-A-R.
Det påstås (OBS! påstås) att Evert sitter och ruvar på en gigantisk skattkista, att han t o m har mer pengar än någon annan sportchef i hela ligan. Det ryktas om detta, även i media.
Ursäkta, men tillåt mig småle : Lakers har tre hallar igång och har precis skuldsatt sig med 250 miljoner.
Nog för att man har snittat styvt 500 pers mer än förväntat, och det har sålts en j-la massa mat och dryck i hallen (trots logistiken), men jag tvivlar ändå starkt på att ekonomin i klubben är lika ljus som man vill ge sken av utåt
Johner blir svår att klämma in: han har kontrakt med Taif och vi har fyllt icke-EU-kvoten.
PutteA skrev:Jag är nog inne lite på Primans väg jag också, tror inte heller det kommer nån faktiskt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster