av Svartvadet » tis jan 17, 2012 2:29 pm
Men för fan grabbar, lätta på er lite! Ni målar ju fan på väggen om något påstående som till och med jag kan köpa, varför?
Leker vi med tanken att Iggulden är i Kanada för att hälsa på sin Old Man för att han inte mår bra (rider på en våg av höga hästar här) så har han väl fan rätt till att sörja med lite Alkohol? Skulle ALDRIG klandra någon på det sättet, att det faktum kvarstår, vi sörjer alla på olika sätt. Nu har inte jag kommit till den biten utav mitt liv (peppar, peppar, ta i trä) men jag kan personligen säga att jag hade troligtvis gjort samma sak. Det gör inte mig till en vekling, det gör inte heller mig till ett misslyckande. Det är ganska fatal skillnad att prata om ett beroende och en sorgperiod.
Är inte förtal lite utav en paradox i detta fallet? Kan ju anmäla förtal för att du påstod att det var förtal. Makes no sense at all.
Jag gillar personligen inte heller att man slänger ut påståenden som innehåller noll logik alls, speciellt när det rör privatpersoner. Privatperson, ja det är precis vad dom är när dom inte representerar Lakers. Allt som händer utanför isen, det tycker jag man ska skita blanka fan i.
Sen kan ni ju fråga er själva vad en alkoholist är? Conny hade två GROVA fyllor. Ungdomar mellan 18-25 här hemma har ett behov av en grovfylla två gånger i veckan. Vilka har problem med spriten? Har någon problem med spriten? Svensk tabu så det står härliga till.