Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersjocke skrev:Förstår inte riktigt hur växjö lakers tänker, eller hur evertsson tänker. Dan spang sägs vara klar för Modo. Om nu lakers "gav" bort denne Dan till modo måste det betyda att man har någon annan på ingång. För där växjö står i näringskedjan så skall man ta lite vad man får. Växjö kan inte räkna med att man ska få dem allra bästa spelarna för tillfället, man får chansa lite. Hoppas verkligen inte växjö går lottlösa ur denna deadlinen! Det har vi helt enkelt inte råd med. Hållberg imponerade inte direkt på mig igår, så en ny back skulle vara välkommet...
sid skrev:Va det inte så att Omark gick med ena foten i gips bara för några veckor sedan?
Jag skiter i hur han uttryckte sig, men han kunde väl inte låta bli att vara först med att läcka ut Jag räknar med att det är Omark det handlar om enligt dagens artikel i KvP.KalleB skrev:Är egentligen hemligt, men till 97% säkert
Varanen skrev:Människor är bra på att tolka in egna saker. Låt oss ponera att någon hintat om att det är en spelare på gång från Edmonton och då drar någon slutsatsen att det måste vara Omark. Men kan det vara Magnus Pääjärvi-Svensson istället? Kanske har han en klausul som ger honom rätt att spela i Europa om det blir kommendering till AHL?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 9 gäster